Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Šį pirmadienį mano tinklaraštyje sužinojote kas tapo „Super Komentatoriumi 2009“. Kaip žinia, nugalėtojas – prieštaringasis Fredis*. Užvakar jam parašiau el. laišką klausdama kaip perduoti prizus, be to, norėjau susitarti dėl interviu. Ir ką jūs manot? Jis man pareiškė, kad užtenka Vytauto Kernagio dainos „Kancaras“ (ir taip jaučiasi pagerbtas), o interviu įvyks, kai žydės pievos. Bet, po paibeliais, juk jūs jį išrinkote šiomis dienomis, tad ir savo favorito mintis tikitės paskaityti kuo greičiau! Tad Fredžiui pasiūliau į klausimus atsakyti el. paštu ir… Jis sutiko. Susipažinkim su šiuo interneto (ir ne tik) platybių žmogumi iš arčiau.
1) Kaip jautiesi išrinktas „Super Komentatoriumi 2009“?
Pirmas rimtas laimėjimas – pasiekimas gyvenime, iki tol buvau niekas.
2) Ar kam nors iš namiškių pranešei apie tokį garbingą titulą?
Katės neturiu, tai …
3) Ką tau reiškia žodžio laisvė?
Tik išmestas iš vieno tinklaraščio supratau kaip šlykščiai jaučiasi broliai baltarusiai Lukašenkos opozicionieriai Vincukas Večiorka ir kiti.
4) Perduok keletą šiltų žodžių savo bendražygiams – Musei ir Artūrui (tik prašau gražiai elgtis ties šiuo klausimu )
Aš jau viską pasakiau ką apie juos galvoju: Musę įsivaizduoju juodais aukštakulniais suvarstomais batais, jos ideologinė priešininkė – Nida. A. Račas? Linkiu surasti savo kelią tarp Valatkos ir Tomkaus, o ne mėtytis tarp jų, įkalti trečią galingą kuoliuką.
5) Prizų atsisakei. Tikriausiai juos laikai nieko nereiškiančiais?
Neoriginalus. A. Mamontovas jau išmetė Radiocentro apdovanojimą nuo tilto į Nerį, taip pasielgiau gal todėl, kad su Andriumi esame beveik vienmečiai, apsipirkinėjame toje pačioje Maximoje (Šilo/Grybo sankryža), vaikai, jaunuoliai ir senukai nedarykite šito, ten einu tik kai labai labai ko nors prisireikia, Artūras mane smerkia, matau piktą žvilgsnį.
6) Na, didysis komentatoriau… Pateisink savo vardą – mestelk ką nors tokio, kad mes išvirstumėm iš kėdžių ir nuriedėtumėm po stalais.
Esu labai lyriškas, jautrus, melancholiškas žmogus, myliu jus visus kas skaitote, linkiu sėkmės, nepaskęsti kasdieniniuose rūpesčiuose, kartais pažiūrėti į Dangų, ne tik į kompiuterį, TV, šaldytuvą (užsinorėjau alaus, dabar eisiu namo – atsikimšiu gerą butelį, pažiūrėsiu kas užrašyta ant etiketės ir ryt jums pranešiu, tik vienoje parduotuvėje „IKI“ toks pardavinėjamas, Vokiečių gatvė).
7) Sėkmės.
Aš – sėkmingas, iki šiol nepajutai? Tai dar pajusi!
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Zita kovo 25th, 2009, 7:35 am
Ligita, pirmiausiai sveikinu su tokiu šauniu interviu.
Fredi, tai kad esi lyriškas, jautrus ir melancholiškas jau seniai pastebėjau. Nors kitos tavo savybės ir nėra tokios žavios, bet vis tiek linkiu išlikti tokiu kokiu esi. Neįsivaizduoju tavęs kitokio
Dar kartą sveikinu.
Ligita kovo 25th, 2009, 10:09 am
Zita, dėkui už gražų pasisakymą ) He he, jau gal pusė po stalais nuriedėję…
. kovo 25th, 2009, 12:47 pm
O kodėl nebuvo standartinių privalomųjų klausimų- apie ateities planus ir 3 daiktus negyvenamon saloj?
Zita kovo 25th, 2009, 1:38 pm
Tai, kad tų standartinių klausimų atsakymus jau visi žino ir Fredis būtų nusirašęs:) o dabar pačiam teko galvelę pasukti.
Beje, mielas Taške, labai jau mandrai pasivadinęs – taškas ir viskas mane labai intriguoja…
Fredis* kovo 25th, 2009, 2:06 pm
Vakar vakare kai buvau privargęs ir praradęs budrumą Ligita mane prirėmė prie sienos ir per 5 min turėjau atsakyti į visus klausimus, labai atvirai viską išsipasakojau, šiandien ką nors pagudraučiau, mandriau atsakyčiau.
Dėl tų trijų daiktų negyvenamoje saloje? Niekada nesusimasčiau, turbūt virvė, peilis, ar kirvukas ir kompiuteris.
Kokie trys maisto produktai reikalingiausi tai tikrai žinau: duona, varškės sūris ir obuolys, paskui jau pereičiau prie egzotiškų vaisių dietos – kokoso riešutai, bananai ir t.t..
Ligita kovo 25th, 2009, 2:43 pm
Taip taip, įrėmiau šaltą ginklą į kaktą (kas jau seniai žadėta) ir tau, visam sunerimusiam, prigrasinau – nebus interviu, nebus gyvybės Žinoma, reikalas suktas, tai teko rinktis, he he…
Beje, man tai keista kaip čia nieks nesidomi kas per alaus butelio etiketė buvo. Man neaktualu, bet va koks R. Medinis ar Valentinas turėjo suklusti
. kovo 25th, 2009, 3:06 pm
Tarp kitko, yra ir tokie paprasti standartiniai klausimai į kuriuos atsakyti visai nepaprasta:
Laimingiausia tavo diena.
Nelaimingiausia?
Poelgis, kuriuo didžiuojiesi?
Kurio gėda?
Viena- pati pačiausia knyga, daina, credo/motto etc
Nik’as kodėl toks? Paprastai dėl savo vardų tėvus kritikuoja, nik’us patys pasirenka. Tas lengviau, negu indėnams, kuriems vardą duodavo pagal nuopelnus, tik gailestingiau negu mes duodam kitiems pravardes.
Kodėl – Fredis?
. kovo 25th, 2009, 3:10 pm
P.S. Kodėl Zita?
Todėl tik kukliausias . (taškas, ne kablelis. Tas, priklausomai kurioje vietoje stovi, gali reikšti labai daug. Net nulį padaryti reikšmingesniu:)
Fredis* kovo 25th, 2009, 3:22 pm
Kurklių bravoras
ALUS
I.O. Boiko
Nefiltruotas, nepasterizuotas alus, kulinarijos paveldo fondas.
Gamintojas: „Kurklių bravoras” Kavarsko g. 9, Anykščių raj.
išpilstytas 1l originaliame butelyje su daugkartinio uždarymo kamščiu, 5%, tekintas laikantis senovinių tradicijų, gyvas, salyklinis, 1905 m.,
sutikčiau pagyventi mėnesį negyvenamoje saloje, jei gulint saulutės atokaitoje +25 C horizonte pamatyčiau atplaukiant panašaus turinio medinę dėžę, tikriausiai ir Valentinas su R.Mediniu neatsisakytų …
. kovo 25th, 2009, 3:34 pm
P.P.S. pavėluotas :
Tavo paties poelgis, labiausiai nustebinęs:
*tavo artimiausią draugą
*tavo didžiausią priešą
*… tave patį? (šis rimčiausiais)
Fredis* kovo 25th, 2009, 3:48 pm
Fredis – todėl, kad tai žmogus kuris išsiverčia be tarptautinių žodžių, pav. „trancendentinis”, nors vakar nusižengiau pats sau, pavartojau „bakchanalija”, tai žmogus, kuris gimė ant asfalto, nors jo tėvai gal būt iš mažo miestelio, ar kaimiečiai, tai žmogus su ciniko kauke. Vis dar nežinau kaip reaguoti kai išgirstu, kad žemės drebėjimo metu Kinijoje žuvo 15 tūkst. žmonių, kad per potvynį Indijoje paskendo 5 tūkst., kad nukritus lėktuvui žuvo 249 keleiviai, kartais juk net nesureaguojame į tokią žinią, tik ramiai ką nors kramsnojame … vienos mergaitės einančios į mokyklą ir įkritusios į šulinį labiau gaila.
. kovo 25th, 2009, 4:47 pm
Fredi, atsakymas vertas žvaigždutės. Pabandysiu – Fredis*, gavosi, valio
Valentinas kovo 25th, 2009, 5:10 pm
Fredi, kaip lietuviškai pasakytum trancendentinis?
Fredis* kovo 25th, 2009, 5:12 pm
transcendentinis – anapusinis, už pažinimo ribos.
Valentinas kovo 25th, 2009, 5:42 pm
Aš kažkada mokiau Mykoliuką, kad santuoka turi trancendentinę prasmę. Lietuviškai būtų – santuoka turi anapusinę prasmę, skamba mano nuomone kvailai ir nevisiškai suprantama, kas norėta pasakyti. Siūlau nebijoti visų tarptautinių žodžių, bet drąsiai naudoti ir naujadarus tokius kaip : kalbišius, maigyklė, vaizduoklis.
Fredis* kovo 25th, 2009, 5:52 pm
aš nebijau, aš neišsimokslinęs, jų nežinau,
vistik sūrainis, mėsainis, sumuštinis geriau skamba už buterbrodą … liberalus su socialistais reikia truputį prilaikyti užskverno, kad per didelės čia bakchanalijos ( orgijos ) nepridarytų visom prasmėm …
Valentinas kovo 25th, 2009, 5:58 pm
tiek bachkanalija, tiek orgija ne lietuviški žodžiai. Kaip lietuviškai būtų? Ligita, paskelbk lietuviško žodžio atitikmens žodžiui orgija konkursą
Fredis* kovo 25th, 2009, 6:02 pm
gerą temą davėm, turės ryt ką parašyti, aš kelis varijantus sugalvosiu …
Zita kovo 25th, 2009, 6:54 pm
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tai geriausi komentarai kokius tik esu skaičius, o jūs egriausi komentatoriai.
Ligita, lietuviško žodžio atitikmens žodžiui orgija (ir ne tik šitam) konkursą būtinai paskelbk. Liuks idėja.
Beje ir Taško pasiūlitą tradicinių klausimų anketą galėtume visi užpildyti, o paskui rinkti geriausią.
Zita kovo 25th, 2009, 7:08 pm
Ligita, man labai reikia jūsų pagalbos vienu klausimu. Tik nežinau jūsų el. pašto. Jeigu būtų nesunku
Ir atsiprašau už tą didelę šypseną – tiesiog šiandien man toookia gera diena…
Ligita kovo 25th, 2009, 7:50 pm
Die, ką aš be jūsų daryčiau – šitiek visko prisiūlėt, tai nė nežinau kaip suktis reikės Tiesa, prieš tai atsakykit… Kaži orgijos lietuviško atitikmens konkursas nebus pernelyg nepadorus mano nesuteptam tinklaraščiui? Jei ne, tai gerai… x))
Zita, galim ir į Taško klausimus atsakyti. Ha ha, gera čia jums man viską siūlyt, kai aš labai neatspari visokiom anketom, pildymams ir kitiems organizaciniams dalykams B) Beje, mano el.paštas yra liracula@gmail.com. Jo neslepiu, galit visuomet rasti skyrelyje „Apie mane”. Rašykit, pagelbėsiu, jei tik sugebėsiu.
Valentinai, o kodėl „santuoka turi anapusinę prasmę” tau skamba kvailai? Gi dažnai, kai kurie išsiskiria, nes taip ir nesugeba priartėt prie to kito pasaulio nepažinių erdvių. Galima teigt – taip ir lieka šiame pasauly, nepriartėję prie anapusybės.
Fredi, nori išgąsdinsiu? Mane iš esmės brolis išmokė, kad reikia ne „buterbrodas” sakyti, o sumuštinis. Žinojau kaip iš tikrųjų turi būt, bet tyčia erzindavau ;P
. kovo 25th, 2009, 8:40 pm
http://www.laisve15.lt/pic/article/29138570529/1.jpg
Karolis Ceminis
. kovo 25th, 2009, 9:25 pm
Už kvailus klausimus reikia atsakyti parodant pavyzdį.
Kaip aš pats save nustebinau.
Iš anksto – jokių heroikų nėra.
Veiksmo vieta- Sudervės g. 37, Karolio Ceminio shemoje – dešinėje.
Dar bėgant kiemu tankas iššovė, pajutau, kaip pabiro namo stiklai. Tankas kažkiek pavažiavo, žmonės susikibę parankėmis, užtvėrė jam kelią į Sudervės gatvę. Tankas sustojo, bokštelis pasisuko į vieną pusę, vamzdžiu išdauždamas stovėjusio autobuso galinį stiklą, po to į antrą pusę- tilto link, sulankstė kelio ženklo stovą, grįžo atgal, pakėlė vamzdį kiek tai viršun, kad būtų virš užtvėrusių kelią žmonių galvų.
Aš jau buvau beveik prabėgęs tą tanką… ir jis iššovė… man kaip kirviu kas davė pakaušin iš už nugaros – net pritupiau. PRITUPIAU. Ir tada apėmė – gėda, pažeminimas, bejėgiškas pyktis, įsiūtis,dar kažkoks jausmas- lįsčiau po tuo tanku, jei turėčiau kokią granatą… susiprogdinčiau kartu…iškart ir čia pat…
Po kokių 10 sekundžių su kitu bendraamžiumi atėmėm iš paauglių kelis butelius gal su Molotovo kokteiliu ir išpilėm ant vejos, toliau nuo to tanko.
Bokštas jau buvo užimtas, visai iš kitos pusės, o norvegas „mano” tanko veiksmus jau nufilmavęs nuo šlaito (kur gulsčias kryžius),
Mane patį nustebino tai, kad akivaizdžiai įsitikinau, jog Matrosovas ne tik buvo, bet ir aš galėčiau juom būti.
P.S. Būsimąjai žurnalistei Karolio piešinukas gal kada pravers kokiam kursiniam darbui. Internete jį sumedžiojau berods 2006 metais. Iškart po sausio įvykių Karoliniškėse balsavimo apygardoje buvo iškabinti du tušu ant vatmano padaryti tie lapai- lietuviškas ir šis.
Pardon.
Valentinas kovo 25th, 2009, 10:18 pm
Ligita, žodyje „anapusinis” man jaučiasi šiek tiek pragaro kvapo. Anapus, tai iš ano pasaulio, kur nueina mirusieji. Tuo tarpu „trancendencija” skamba daug mieliau.
. kovo 25th, 2009, 11:18 pm
Zita,
Padėki, kad nebūčiau vienas- kaip tas Pilypas iš kanapių iššokęs nuogas ir į dilgėlyną – bump. Ar dar blogiau- pliumpt, bet ne į H2O.
Ligita kovo 25th, 2009, 11:23 pm
Pragaro kvapo?! ;O Ha ha, jei nepasisekusi santuoka gal ir turi šio kvapo… Na man „anapusinis” asocijuojasi su kažkuo mums nesuprantamo, neatrasto arba… Tfu, gal ir nelabai tinka mūsų aptariamu atveju. Hei, gal labiau tada tiktų sakrali prasmė? Žinau, kalbu kaip kunigas, bet gi… Šventa, sudvasinta santuokos prasmė visai įmanoma.
Ligita kovo 25th, 2009, 11:24 pm
O! Taške, praleidau tavo prašmatnų komentarą, tuoj paskaitysiu
Virgis kovo 25th, 2009, 11:25 pm
Valentinai, „anapus” dar gali reikšti ir iš kito (bet ne ano) pasaulio.
Trancedencija skamba kvailokai. Siūlau naują reikšmę: trancedentas – pagyvenęs jaunuolis, bemaigantis kompo klavišus ir besistengiantis įrodyti kitiems potencialiems trancedentams turįs 78% smegenų daugiau, nei motina-gamta apdovanojo.
Ligita kovo 25th, 2009, 11:37 pm
Taške, tavo pateiktas piešinys stebėtinai smulkmeniškas. Rašai, kad Karolio Cieminio – dešinėje. Tu dešinėje? He he, gal net ir nupieštas?!
Šiaip detaliai nupasakojai kaip pats save nustebinai. Nustebinti tokiu istoriniu etapu… Baugu ir kartu gili patirtis ateičiai.
P.S. Kaip apibūdintum garsą, kai tankas iššovė? (Žinoma, jei ne paslaptis)
P.P.S. Šiaip galima tavo pasiūlytus neva standartinius klausimus į atskirą temą perkelti, kad būtų paprasčiau
Fredis* kovo 25th, 2009, 11:43 pm
< lot. transcendens (transcendentinis) – išeinantis už ribų, idealistinėje filosofijoje – „anapusinis, pačia savo esme neprieinamas pažinimui, esantis už bet kokio galimo patyrimo ribų;
lot. bacchanalia 1) senovės graikų ir romėnų šventė Bakcho (vyno ir linksmybės dievas) garbei; 2) besaikis palaido pobūdžio ūžavimas puotavimas, orgija;
gr. orgia 1) kulto iškilmės Bakcho garbei; 2) puota kur niekuo nesivaržoma, girtaujama, ištvirkaujama.
Virgis kovo 25th, 2009, 11:58 pm
Fredi, gal žinai ką reikštų: gipotulorum olorum fost sencija ? Radau šį užrašą ant XVII a. drobės, vaizduojančios šv.Jokūbą mergelės Magdelenos ir amūrų draugijoje.
Fredis* kovo 26th, 2009, 12:23 am
„dėl Valinsko”, šiaip tai klaida, kad 15 mandatų gavo TPP, jei visuomenė būtų brandi, tuos balsus turėjo išsidalinti liaudininkai (krikščionys demokratai), liberalai ir socialistai. Pritariu tavo nuomonei, kad žiniasklaida, tame tarpe ir Račas kiek užsižaidė bemedžiodami Valinską, bet reikia pripažinti, kad tai buvo smagus užsiėmimas, buvo už ką.
Giluminė persekiojimo priežastis labai ryškiai pasimatė dabar, kai visokie mažeikos, pabrukę uodegas bėga iš loe pametę savo „išeitines” 240 tūkst.. Verta buvo pakovoti dėl tokių ir didesnių pinigų bombarduojant silpniausią koalicijos grandį … , tačiau nėra taip viskas blogai, šioks toks progresas yra palyginus su dar ankstesniais rinkimais, kai publikai darė įspūdį girto ruso Uspaskich platūs, globėjiški mostai. Antanas Nedzinskas su paršeliais po pažastimis atrodo daug geriau, žmonės įvertino tinkamai.
Virgis kovo 26th, 2009, 1:07 am
Fredi, tokiais „smagumais” nei solidus žurnalistas, nei, juolabiau, solidi žiniasklaida neužsiima – todėl ji ir solidi, gerbiama bei vertinama. Kaip vertinti Račą po tokio apsividuriavimo – kiekvieno asmeninio intelekto bei išsilavinimo reikalas.
Sutinku, Antanas Nedzinskas su paršeliais atrodo daug geriau nei Kirkilas su pypke ar Kubilius šalia Uspaskycho be pypkės.
P.S. Kas pasakys, kas tas A.Brazauskas, kad leidžia sau taip kištis į valstybės reikalus (spaudimas dėl valdovų klėties) ?
Zita kovo 26th, 2009, 7:32 am
Taške, auuū, ar dar gyvas
Aš, matai anksti gulu ir anksti keliuosi tai vakar jau nebepaskaičiau. Visada padėsiu…
Šiap tai žinai kaip būna kai kada sutinki kokį žmogų ir atrodo jau toks pažįstamas… Tai va ka noriu pasakyt – man taškas atrodo toks pažįstamas, nu jau toks pažįstamas… Ha, matai aš vis nagrinėju tavo nik’ą. Jei pasivadintum kokiu vardu ar tiesiog raidžių kratiniu, tai jau galėčiau susieti kažkokias emocijas, o dabar…
Dabar čia visi galės pagalvoti, kad zita iš ryto dar nusišneka:) bet matai, taškas sakinio pabaigoje dar smulkmena, o šiaip taškas yra visko pradžia. Pradedi rašyti nuo taško, piešti – nuo taško, netgi vinį kalti – nuo taško.
Gerai jau, aš iš ryto kartais pafilosofuoju, bet vis tiek taškas man idomiai strodo.
Fredis* kovo 26th, 2009, 8:28 am
Virgi, kas tau sako, kad mes turime solidžia žiniasklaidą.
Valinską (TPP), silpniausią koalicijos grandį, puolė labai konkrečios verslo struktūros, nes buvo labai nepatenkintos Seimo rinkimų rezultatais, kiti, „nepriklausomi” žurnalistai tiesiog dirbo savo darbą, demonstravo savo intelektualinius, profesinius sugebėjimus, kas iš to rašymo išsirutuliojo galime jau šį tą matyti … procesas vyksta nesustodamas.
. kovo 26th, 2009, 2:01 pm
Ligita,
būtent piešinys, tušu ir plunksnele. Gaila būtų, jei išnyktų. Vien todėl jį įkėliau ir nuoširdžiai tikiu, kad gal kada nors panaudosi Tu ar Tavo kolegos.
Dešinėje, tai „mano” tankas, gal ir aš esu… Iki šiol gėda to pritupimo… Garsas toks, kad nuo jo išbirėjo langai už kokių 70-100 metrų, o aš buvau nuo vamzdžio galo (šalia) gal 2-3 m. Nuo to laiko telefoną laikau tik ties kaire ausimi, taigi, esu pusiauglušis:))
Vienas mano pažįstamas už dalyvavimą buvo apdovanotas Vyčio ordinu. Prieš kokius tris metus išsikalbėjom prie taurelės, piktinosi, kad jam nedavė vizos į JAV. Kai pradėjau klausinėti, ką konkrečiai jis darė… pradėjo pasakoti apie „mano” tanką… Nors jo ten tikrai nemačiau…
Tie tikrai drąsūs buvo bokšto (aptvertoje) teritorijoje.
Pirmasis žmogus žuvo prie 27 namo, piešinio kairėje ,apačioje. Ten tankas iškart pervažiavo apversdamas ZILą, kuriuo buvo užtverta gatvė, o a.a.Kavoliukas stovėjo ant to ZILo pakopos ar šalia. Bent taip pasakojo man garažo kaimynas…
Visi kiti žūvę, kiek žinau, buvo už tvoros- aplink bokštą.
Oj, čia tos pasakos be galo, užsivedžiau…
Atsiprašau.
Ligita kovo 26th, 2009, 2:12 pm
Dėkui, Taške, įsidėjau piešinį į savo kompiuterį, kad nepranyktų Dėl to pritūpimo nereikia gėdytis. Tuo metu pasielgei kaip manei būsiant geriausia. Kas žino, gal kitu atveju viskas būtų pasibaigę katastrofa… Vadinasi toks likimas.
Drąsa ir žūtis? Be abejo, reik gerbt tų drasių žmonių atminimą, tačiau išlikę gyvi tuo ir unikalūs, kad jie tai matė ir… Nuo jų pastangų priklauso ką jiems tai suteikė. Geriau būtų, kad didesnį žmogiškumo supratimą.
Ech, filosofuot pradėjau…
. kovo 26th, 2009, 2:33 pm
Zita,
rašau, tai gal dar gyvas. Išsišokau su tuo atvirumu, tai dabar teisinsiuos daina, maždaug:
Nebijok, tai nieko baisaus-
Tave tik nušaus…
…
Nebijok, tai nieko baisaus-
Tave tik išjuoks…
Tie primityvūs klausimai iš tikrųjų ne tokie jau prasti. Visada pavydėjau sugebantiems atsakyti vienareikšmiškai. Net filosofiją susikūriau, kad tokiems gyventi lengviau, nereikia būti mąstančia nendre.
Žmogus laimingas tol, kol neturi pasirinkimo.
Gera Zitos mintis apie tašką ir vinį. Dažnai man atrodo, jog daug vinių sukalėm į bendrą mūsų LR grabą. Dabar niurzgėsiu, jog nieko baisaus – tik taškais žymime vietas.
Nu, ne – vėl katastrofiškai daug žodžių. Teisus buvo tas pirmasis parašęs apie Hirosimą, Černobilį, Vindov’są ir blog’us.
Grafomanija- baisus dalykas, kartą paragavęs…:((
Fredis* kovo 26th, 2009, 3:06 pm
Grafomanija [grafo (grapho "rašau") + manija (mania - beprotybė, aistra)] – liguista aistra rašyti, kurti daugiažodžius tuščius, nenaudingus „kūrinius”.
. kovo 26th, 2009, 3:27 pm
Būtent liguista, nes negali sustoti. Argi ne taip parašiau?
Laureatui tai negresia…Nors gal ne visada.
Fredis* kovo 26th, 2009, 3:29 pm
Grafomanai yra blogeriai, mes tik kurstom jų aistrą …
Fredis* kovo 26th, 2009, 3:37 pm
Pažįstu blogerį, kuris pats su savimi diskutuoja, tai aukščiausia tobulybės viršūnė, svetimi ten nepageidaujami, stebėsiu kaip greitai tokias aukštumas pasieks Ligita … turbūt negreitai, kokį 21 tūkst. teks įkopti į Basanavičiaus gatvės kalną, arba tiek pat kartų suvažinėti Vilnius-Utena-Vilnius.
. kovo 26th, 2009, 4:24 pm
Na, tai katastroooofa2 (kvadratu) tam blog’iečiui. Nebent ten mintys, nesuvokiamas paprastam rašlialigiui? Kaip kokio dailininko, išbėgusio taip toli pirmyn, kad tiesiog pamestas iš akių?
Aš dangstaus paguoda- sako, užrašu ant senovinio (5000 metų) žiedo:
IR ŠITAI PRAEIS.
Ligitai šitie žaidimai gal greit nenusibos. Juo labiau, ji veikia kryptingai, o tai visada duoda rezultatų. Pagirtina, kad fotografuoja…
Sekantis žingsnis bus video, neišvengiamai, nes sprendžiant, kaip portaluose vystosi mada su video- greit grafomanus pakeis videomanai.
Zita kovo 26th, 2009, 4:42 pm
Taške Taškeli pasakyki man kodėl jaučiu pesimizmą?
Aš mat esu optimistė tai tas priešingas polis man labai jaučiasi.
Pasižiurėk: „Žmogus laimingas tol, kol neturi pasirinkimo”. Na, kas čia dabar. Jeigu man kas nors duotų tokią „laimę” tai išprotėčiau. niekaip neįsivaizduoju gyvenimo be galimybės rinktis. Ir kuo daugiau tuo geriau. Čia ir yra visas įdomumas. Na ir kas kad kada ir blogai pasirenki juk iškarto atsiranda kitas pasirinkimas ir vėl viltis, darbas, rūpestis, o jeigu dar ir pakovoti tenka, o čia tai tiesiog nuostabu. O kad visai iš laimės neapsvaigtum visą laiką kirba abejonė – pavyks ar nepavyks.
Taške, manau kad reikia dar žvaigždutę prisisegti – .* vo tep daug geriau atrodo. Jau netoks vienišas atrodo tas taškas
Ligita kovo 26th, 2009, 5:59 pm
Fredi, gerai stebėk („Pažįstu blogerį, kuris pats su savimi diskutuoja, tai aukščiausia tobulybės viršūnė, svetimi ten nepageidaujami, stebėsiu kaip greitai tokias aukštumas pasieks Ligita …”), o aš tą patį vyksmą su tavim stebėsiu Šiaip aš jau seniai pati su savim diskutuoju, tik, deja… Neviešai x)) Rašau dienoraštį, kreipiuosi į jį „tu”, nors ir aiškiai žinau, kad ten tik aš pati.
Beje, nežinau ar man grafomanija, bet turi aistrą rašyti. Hm, kaži kas nustatys ar ji jau liguista, ar dar ne ir ar tuščiai pilstau…
Taške, o taip, norėčiau dėt video, tik kad mano fotikėlis įrašinėja be garso ir dėl to pusė efekto netenka ;(
Zita, kas per pesimizmai ir kitokie balvonizmai? Nagi, keliam ūpą, keliam
. kovo 26th, 2009, 6:51 pm
Zita,
10 už į 10. Net kvapo neatgaunu. Nokautas. Pelnytas.
Labai taikliai ir griežtai suformuluota, šiuolaikiškai, veržliai, ypač apie kovos džiaugsmą. Būsimosios mūsų Prezidentės stiliumi.
Ir vis tiek tikiuosi konkretaus palaikymo – atsakymo į vieną primityvų klausimą. Nuoširdžiai ir atvirai, kaip dilgėlyne.
Tada papasakočau kodėl kartais žmonėns atrodo, kad jie senai ir gerai pažįstami.
Zita kovo 26th, 2009, 7:06 pm
Taške, kviepuok, ramiai, kviepuok
Šiaip tai esu atitrūkus nuo interneto (jei pastebėjai lauke pavasaris:) bijau kad būsiu kažką praleidus. Apie kokį palaikymą- atsakymą į primityvų klausimą kalbam? A? Ir tas „Nuoširdžiai ir atvirai, kaip dilgėlyne” man kažkaip… na matai aš vaizduotę lakią turiu, tai kartai buna labai linksma kai ją įjungiu.
Ai gerai jau, tai pasakok kodėl kartais žmonėns atrodo, kad jie senai ir gerai pažįstami.
Virgis kovo 26th, 2009, 11:42 pm
Žmonėnai kartais atrodo senai ir gerai pažįstami todėl, kad praeitame gyvenime, būdami drugeliais, pateko tam pačiam baterflajistui tinklelin, ir buvo pamauti ant vinelės po stiklu viens šalia kito.
Žinojau ir linksmesnių istorijų, bet kodėl pasirinkau būtent šitą – nežinau.
Pasitelkęs tavo, Zita, horoskopinius duomenis, bandžiau patyrinėti tavo reinkarnacinę paklydimų-nusidėjimų kreivę, – gavosi Korėja. Nežinau tik pietų ar šiaurės.
Zita kovo 27th, 2009, 8:03 am
Ooo Virgi, visai įdomu. Na jei drugelis, nors ir Korėjos tai dar visai nieko… Tik klausimas – iš kur tu žinai mano horoskopinius duomenis? O mano paklydimų ir nusidėjimų kreivės (nuoširdžiai patariu) geriau nenarpliok, nes taip paklysi, kad bus ojojoj ir Ligita neištrauks O Korėjoj ir būt nebuvau (juk prisiminčiau ar ne)