Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Vieno didžiausių šių metų savo literatūrinių atradimų Samuel Beckett kūrybai kuo puikiausiai suteikiau papildomų atspalvių, prasmių – nors jis pats tikriausiai klausiamai pažvelgtų: „Kažin kaip ten su ta prasme?“ – šį penktadienį Vilniaus mažajame teatre pažiūrėjusi Rimo Tumino režisuotą spektaklį pagal minėtojo airių kilmės rašytojo, dramaturgo dviejų veiksmų pjesę „Belaukiant Godo“.
Ir, tiesą sakant, nė nebūčiau pamaniusi, kad sėdėjimas pirmoje eilėje vos per metrą nuo scenos kaskart vis sugaunant aktorių žvilgsnius (ar į mane žiūri? ar ne į mane? gal ne, gal į tuštumą. o gal į tą juodą-pilkšvą-pritemusį tašką viršuje?) leis nurausti, kad neišsidabinau it į pobūvį ir tuo pat metu pasijausti aktore, kurią niekam nežinant, visiškai slapta įtraukė į veiksmą. Gal iš tikrųjų, sukluskit – kokį lengvabūdišką spėjimą netrukus išgirsite! – aš ir buvau tas Godo, kurio taip laukė Vladimiras su Estragonu?
ESTRAGONAS (pilna burna, išsiblaškęs). Ar mes nesurišti?
VLADIMIRAS. Nieko negirdžiu.
ESTRAGONAS (kramto, ryja). Aš klausiu, ar mes surišti?
VLADIMIRAS. Surišti?
ESTRAGONAS. Surišti.
VLADIMIRAS. Kaip surišti?
ESTRAGONAS. Rankos ir kojos.
VLADIMIRAS. Bet su kuo? Ir kieno?
ESTRAGONAS. Su tavo žmogum.
Turbūt tokios pasalūniškos mintys galėjo (sakau, galėjo, nes juk nebūtinai kilo) ir kitiems, linkusiems labiau įsijausti žiūrovams. Net jei tokio pribloškiančio įspūdžio kaip tarkim skaitant trilogiją, sudarytą iš kūrinių „Molojus“, „Malonas miršta“, „Neįvardijamasis“, ir nebuvo, tai tik mano nesutraukomo palankumo žodžiams popieriuje (ot veblenimas ar ne? Knygoms, turėjau omeny!) pasekmė. Be to, Samuel Beckett parašė pjesę, kuri išskriejo po teatrus, ir režisierių, aktorių dėka sulyg kiekvienu naujai pastatytu spektakliu tapo bei tebetampa visai kitu kūriniu, reikalaujančiu atskiro vertinimo.
POCO. Jis nebeverkia. (Estragonui) Tam tikra prasme jūs jį pakeitėt. (Mąsliai) Žmonių ašaros – nekintamas dydis. Kai vienas ima verkti, kitas nustoja. Kaip ir juokas. (Juokiasi) Taigi nekalbėkim blogai apie mūsų amžių, jis nėmaž ne blogesnis už buvusius.
O taip vertinant galima tik pasidžiaugti, kad tąkart sutemus begrįžtant namo išgirsti vieno jauno vaikinuko žodžiai „Nekenčiu šitos šalies!“ (suprask, Lietuvos) tėra trumparegiškumas. Galima bjaurėtis neteisybėmis, badančiomis akis, tačiau nuneigti viską, kas yra gražaus, tikrai nevalia.
ESTRAGONAS. Atstok tu nuo manęs su savo peizažais! Pasikalbėkim apie žemiškus dalykus!
Pavyzdžiui, jei spektaklio pradžioje, net žinodama kokie geri aktoriai parinkti, buvau šiek tiek nusiteikusi žiūrėti kaip vaidina ir matyti vaidinimą, galiausiai užsimiršau ir, kaip jau rašiau antroje šio įrašo pastraipoje, virtau žmonių gyvenimą stebinčiu Godo (Godo = ieškojo Dievo?). Turinio atpasakot, matyt, nebūtina, juolab kad pjesę gana lengvai galima gauti, na, o renginio visuma tokia, kad iki dabar suku galvą, kantriai gliaudau riešutus, be jokių nuolaidžiavimų įmestus į mano atvertus delnus.
VLADIMIRAS. Mes laukiame. Mes nuobodžiaujame… (Pakelia ranką) Ne, ne, neprieštarauk, mes baisiai nuobodžiaujame, to nenuginčysi. Tai va. Atsiranda proga išsiblaškyti, ir ką gi mes darome? Mes paleidžiame ją vėjais. Pirmyn, prie darbo. (Eina Poco link, sustoja) Akimirka, ir viskas išsisklaidys, mes vėl būsime vieni, vienatvės gūdumoje. (Susimąsto)
Beje, iki šiol niekaip negaliu atsistebėti – kas aktorius apdovanojo tokia atmintimi? Pjesę perskaičiau jau po spektaklio ir įsitikinau, kad penketas su kalbiniais Samuel Beckett rebusais susidorojo nepriekaištingai. Negana to, supami truputį sapniškos, laukimu persisunkusios atmosferos sukūrė įdomius charakterius.
Šaltiniai: nuotrauka – www.culture.lt
Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Maras lapkričio 14th, 2010, 7:07 pm
Patiko. Tavęs ir pjesės aptarime tiek, kiek atrodo būtina. Labai gerai, kad nebandei atpasakoti siužeto.
Mes esam Godo vienas kitam. Tik aš nesu toks pesimistas, kaip Beckettas – žmonės gali sulaukti, jei tik…
Beje, pagal Tavo, Ligita, Becketto perskaitymą, tas, nekenčiantis Lietuvos, yra todėl, jog esi Tu, kuri ja didžiuojasi ir myli. Jei jau kalbam apie nekintamus dydžius . Taigi, ar begalima kalbėti apie trumparegiškumą tokiu atveju? Jei nebūtų jo, nebūtų ir Tavęs bei atvirkščiai, nebūtų nusivylimo, tai nebūtų ir pasididžiavimo? Taip išeina, kad visi negali matyti tik tai, kas yra gražaus. Ar čia kažkas ne taip ? Gal ne taip supratau Tavo mintį?
. lapkričio 14th, 2010, 7:18 pm
„KADA ATEIS GODO?” Gal šiuo tekstu (apsakymas, apysaka, novėlė?) tolimais 1980 metais į literatūrą įsiveržė a.a. Jurga Ivanauskaitė.
Nemačiau šio oastatymo, bet , Ligita, teatre geriausia 7 eilė.
Pirmą palikim „bazių vedėjams”
Auksinis kardas lapkričio 14th, 2010, 8:31 pm
Patiko tema, patiko pasišovimas atvirai kalbėti, mainyti savo pasaulėjautos ir pjesės teksto juostas.
Nelabai patiko visuma – ji galėjo būti labiau išnešiota, savarankiška – norėjosi labiau skrydžio. Teorinis idealas pasitikrinimui tokiais atvejais – ar nėra taip, kad kažkuri teksto dalis gali būti išimta, pakeista, nepaliekant pastebimo pėdsako? Man rodos, nemažai žodžių ar sakinių nėra taip svarbūs laikyti visumą, ir būtent todėl šioji pati ne tokia įspūdinga, kaip galėtų būti. Ne tiek smagu kritikuoti, kiek smalsu – ar pavyktų pastebimai kilstelėti reiklumo kartelę, ir tai atlaikyti? „Belaukiant Godo” tiesiog prašosi arba kažko prilyginamai stipraus, vientiso, arba tiesiog spengiančios tylos.
Patys Ligitos įrašai čiabuviams – įvykis šventinis, tad ačiū už progą mums reikštis. Net jei tai kartais atrodo labiau kritiška
Maras lapkričio 14th, 2010, 9:54 pm
Bet ar čia vieta rašyti „Belaukiant Godo” tęsinį? Tai yra įspūdžiai pamačius spektaklį. Beje, Ligita parašė, kad ją labiau sukrėtė romanai, nei spektaklis. Kaip žinome, įspūdžio stiprumas susijęs su jos recenzijų ir pristatymų stiprumu .
Kaip įspūdžiai apie spektaklį, man jie patiko, ypač sukomponavimas. Tiesiog maloniai susiskaitė, susidariau įspūdį apie pjesę, spektaklį (ir žiūrovę, kas be ko ). Žinau, kad verta nueiti. O tai jau didelė pažanga, palyginus su senesnėmis kai kuriomis knygų recenzijomis, kur nebuvo galima suprasti, ar Ligitai knyga patiko, ar ne.
O va jei reikalauti kažko prilygstamai stipraus (Ligita, iš Tavęs norime, kad prilygtum Nobelio premijos laureatui ), tuomet taip, yra ko reikalauti. Ir čia galiu tik pritarti Auksiniam kardui: tekstas turėtų būti be galo sukoncentruotas, tiek, kad sprogdintų skaitytoją. Bet tai jau būtų ne įspūdžiai iš spektaklio, o grožinė miniatiūra.
. lapkričio 14th, 2010, 10:26 pm
„Biškį” pro šalį – vis tik kaip gerai , kad Andrius Žebrauskas neliko staliaut (berods, Kanados teatre ar ne 1992).
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSxlcgLQUFZScDWHQRXx0x2mpWCB76doog5yo6YXS679PzL9CPj
vIENAS ELEGANTIŠKIAUSIŲ JO VAIDMENŲ:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTre7t9GdY0QKWPmNvKCMV5Chh9NVDsZq5kzqTqhwqPXiyjvK31qw
Fredis* lapkričio 14th, 2010, 11:34 pm
Po gero spektaklio savijauta – kaip iš pirties, o dar pasėdėjus ir pažiūrėjus į veiksmą pirmoje eilėje – turėjai pajusti katarsį. Stebiuosi kaip pavyko neįvirsti į sceną, o tada – pašūkčioti, pasimuistyti, pavartyti akis, pasiskerečioti ar tiesiog reikšmingai patylėti su tik Tau vienai žinomu sakiniu, atodūsiu užstrigusiu gerklėjeėje.
Belaukiant Godo – dramos klasika – mažai veiksmo, bereikalingo šurmulio, šiukšlinų, bereikalingų scenų, miniatiūrų ir drapanų. S.Beckett’as sučiupo kažką esmingo už stemplės, spektaklį statantiems režisieriams nesudėtinga genialios pjesės pagalba užburti ir pakerėti jaunąją miestietę, snobiškąjį pylimietį iš Saulėtekio bendrabučių ar A.Kardą nuo jūrų marių Taško net minėti nereikia, mes jį ir taip visi gerai pažįstame kaip teatro ir menų mėgėją, jautriai išgyvenantį prasmes ir beprasmybes.
Maras lapkričio 14th, 2010, 11:38 pm
Fredi, aš į teatrą šiaip nevaikštau . Net nežinau, kodėl. Reikėtų lyg. Gal kad man muzikos užtenka, nežinau. Tai tiek dėl snobiškojo pylimiečio iš Saulėtekio .
Fredis* lapkričio 14th, 2010, 11:46 pm
Vilniaus centre, Gedimino pr., nacionalinis, logiška po paskaitų ar pakeliui namo būtų užsukti, tai turėtų tapti įpročiu.
Taps įpročiu, nes A.Večerskį išvarė. Jonas Varnas, Gintaras Varnas, Ligita, štai, rekomendavo J.Tumino spektaklį mažąjame, ten truputį toliau, arčiau Seimo.
Maras lapkričio 15th, 2010, 12:47 am
Fredi, aš netipinis snobas .
Auksinis kardas lapkričio 15th, 2010, 9:55 am
Na, mano supratimu Ligita čia jau mankštinasi grožinės miniatiūros erdvėje, būtent todėl ir kylantis reiklumas – savarankiškam įspūdžiui, savajam kūriniui. Iš dalies jis jau patenkintas.
. lapkričio 15th, 2010, 10:08 am
Marai, vertėtų. Gerai būtų, jei tai taptų įpročiu. Nors, tiesą sakant jau kiek senamadiška. Jaunystėje turėjau tokią tradiciją- po ypatingai sunkios (fiziškai -su šakėmis) talkos netoli Kauno nusiprausti, tada į teatrą, po jo – į „Orbitą” (naktinis baras). Vieną kart po labai, labai, labai sunkaus darbo teko išstovėti 4 val. trukmės Padegimo spektaklį
Vėliau turėjau malonumo dažnokai pabendrauti su vienu režisieriumi – tas mėgdavo kartais vakare man paskambinti, kad už valandos prisistatysiąs… Lakstydavau butelio, dabar tą sunku ir man jau suprasti, užsimiršo deficito laikai… Visada gaudavau- kur dingsi. Per premjeras teatro visuomenė nustebę žiūrėdavo kas tas tipas, su kuriuo taip nuoširdžiai bendrauja Režisierius.
Mačiau, kaip išsisėmęs, kartu su beprasigeriančiu poetu vis tik pagimdė spektaklį apie poezijos neprilygstamąją Lakštingalą… o atrodė, kad tikrai nieko nesigaus… Gavosi- kaip kiekvieną kartą.
Kartą papasakojau apie keistą novelę KITA VIETA, mačiau, kad užimponavo, net radęs tą knygą padovanojau. Nesigavo, nors vienu metu taip vadino savo teatrą.
Buvau kažkur skaitęs, kad Hitleris numatė lietuvius ištremti į Madagaskaro salą. Joje nėra plėšrių gyvūnų – vos ne rojus. Nepamenu, ar ta tema buvo kažkokių ilgų užstalės šnekų – kažkiek šnekėta , šiuolaikinio meno trapumą, socrealizmo stereotipus, cenzūros vėzdus , rėmus, pančius etc ir – apie prof. Pakšto idėjas.
Maras lapkričio 15th, 2010, 3:13 pm
Karde, taip, turbūt mankštinasi. Tuomet turbūt reikia kelti kartelę. Bet ne mums, o pačiai Ligitai. Bent jau anksčiau ji į kritiką žiūrėdavo itin jautriai
Taške, turbūt reikėtų. Bet yra daug priežasčių. Nesusiformavo įprotis. Vaizdinė pusė visuomet buvo mano silpnoji vieta. Nemėgstu masinių susibūrimų, o ypač būti juose vienas. Iniciatyva turi eiti iš kito, ne iš manęs turbūt. Gal tuomet ir įsitraukčiau.
Maras lapkričio 15th, 2010, 4:21 pm
Ne į temą, bet pažiūrėk į saulėlydžio pusę. Va čia tai debesys!
Fredis* lapkričio 15th, 2010, 4:43 pm
Marai, matau, vaizdas – fantastiškas (pietvakariuose).
Auksinis kardas lapkričio 15th, 2010, 8:05 pm
Marai – kartelės klausimu tiesiog labiau esu už kalbėjimąsi, kai kitas pasirinkimas gali būti nutylėjimas. Pastarasis neatrodo geresnis, nors ką aš žinau. Tikėkimės mūsų globėja smarkiai nekenčia dėl tokio galinčio dirginti matymo. O jei kenčia, tai jau tikrai teks liautis
. lapkričio 15th, 2010, 9:03 pm
Na, teatralai gal norėtų, kad teatras taptų „masinių susibūrimų” vieta, o gal tai – slogus baisus sapnas – toks amžinas anšlagas…
Puikiausiai galima ten jaukiai jaustis vienam ir nepastebimam. Dviese – žymiai geriau, tas irgi aišku.
Maras lapkričio 15th, 2010, 9:05 pm
Karde, aš irgi esu už kalbėjimąsi ir atvirumą. Man tai atrodo vienintelis kelias belaukiant Godo. Ir net galbūt vienintelis būdas jo sulaukti.
Bet, deja, pastebiu, kad daugumai žmonių to ne tik nereikia – jie bijo atvirumo, nesupranta, kad kritika gali būti geranoriška. Jie bėga į jiems saugų nutylėjimą. Į tylą, pilną žodžių, kurie nieko nereiškia, tik sukelia triukšmą, kad nesigirdėtų tos bauginančios tikrosios juo supančios tylos. Jau ne vieną kartą teko nudegti, kai iš pradžių mano atvirumas patraukė, o paskui išgąsdino, įskaudino ir buvo pabėgimo priežastimi.
„Akimirka, ir viskas išsisklaidys, mes vėl būsime vieni, vienatvės gūdumoje.”
Ir
” Whose speechless song, being many, seeming one,
Sings this to thee: ‘thou single wilt prove none.’”
http://www.shakespeare-online.com/sonnets/8.html
(„Byloja tau garsai darnaus koncerto,
Kad merdėti vienatvėja neverta.”)
Kažkas pasikeitė, kažkas esmingo. Kultūroje, aišku, ne žmoguje. XX amžius buvo (ir tebėra) patogumo, komforto amžius. Vienatvė yra patogi. Atsiverti ir priimti atvirumą yra sunkiau, nei kal(b)ėti sau ir savyje. Beckettas, koks jis bebūtų nervų maigytojas, žmogaus analizatorius, yra komforto dainius. Skausmingo savęs analizavimo vienumoje komforto.
Ligita užkabino labai giliai, ar kaip pasakyti, kai pajuto, jog yra Godo (Dievas), kurio laukia tie, scenoje. Dievų (bet ne šventųjų!) visuomenė. Patogiai kenčiančių nuo savo dieviškumo dievų visuomenė. O Dievas savo empirėjuje yra vienas. Bent jau toks Dievas [nežinau, rašyti didžiąja ar ne?], kokiu tegali tapti žmogus.
Camus dramoje „Nubaustieji” veikia toks senis, kurį kai kas laiko Dievo įvaizdžiu, bet aš manyčiau jį esant va tokių vienatvėje ir savyje paskendusių dievų paveikslu.
Jos pabaiga:
Senis (aiškiu ir tvirtu balsu). Jūs šaukėte mane?
Marija (atsigręždama į jį). O, aš nežinau! Bet padėkite man, man reikia pagalbos. Būkite gailestingas ir neatsisakykite man padėt!
Senis (tokiu pat balsu). Ne!
Uždanga.
Maras lapkričio 15th, 2010, 10:07 pm
O dabar pagalvojau – taigi paskaitys Ligita ir pamanys: va, mane laiko susidievinusia, ta, kuri nenori niekam padėti, kaip tas Camus senis, kalbančia tuščiais žodžiais etc.
Turbūt geriau nereikėjo rašyti to ilgojo komentaro – kontrapunkto. Tiesiog kilo minčių apie šiuolaikinę visuomenę, tai ir priimprovizavau beklaidžiodamas.
Taip ir tenka nuolat teisintis.
Turbūt tyla geriau. Daugumą ji mažiau žeidžia.
Nors aš su tuo nesutiksiu, tikiuosi, niekada. Tegul ir tik savyje.
Auksinis kardas lapkričio 16th, 2010, 12:05 pm
Į nuostabias lankas…………..
Ligita, miela – kur tu? Mes jaudinamės!!!
Maras lapkričio 16th, 2010, 9:36 pm
Čia aš į nuostabias?
Bet ne vietoj. Tik tiek, kad būtent šis įrašas ir išprovokavo minčių kontrapunktą. Kontrapunktas turi būti vystomas, kad įgytų savo tikrąjį grožį. Bet atgarsį sukelia kalbos apie politiką. Įdomu, kodėl būtent pokalbiai apie tai, ko Lietuvoje nėra, tokie gausūs ir įtraukiantys?
Kita vertus, tokie klaidžiojimai, kaip mano, ar ir Ligitos, gal nelabai ir gali būti papildomi? Nors, manau, ne, vis tik gali. Jei tik susiduria panašių įtampų žmonės, norintys bendrauti.
Šiaip ar taip, reikės perdaryti į įrašą pas save. Yra dar minčių, kurias norėtųsi prišlieti.
Auksinis kardas lapkričio 16th, 2010, 9:50 pm
Reiks ta proga užsukti paskaityti. Eseistų tauta bręsta
Maras lapkričio 16th, 2010, 10:02 pm
Arba pliurpalių tauta . Kažkaip Lietuvoje eseistika dažnai virsta žodžių tvanu ir nepagrįstomis spekuliacijomis.
O pas mane daugiau viensakininiai visokie mintinėjimai, mažai tokių, kurie panašėtų į esė. Nebent prasiveržia. Iš esmės bandymai tobulinti stilių Norisi koncentruotai reikšti mintį.
Na, keli pusėtini įrašai gal ir yra, verti laiko praleidimo.
. lapkričio 17th, 2010, 11:10 am
Marai, varom į Madaskarą, lapkričio 17 d. 18:30 val.
Musė lapkričio 17th, 2010, 2:38 pm
Aš nemačius „Madagaskaro”, bet šiandien negaliu
Ar buvote kas nors Tumino „Mistre”? Man labai patiko, o aktorė G. Tuminaitė – metų atradimas.
Fredis* lapkričio 17th, 2010, 3:05 pm
Solidarizuojuosiu su Maru. Aš irgi pastebėjau ir padariau išvadą, kad į spektaklius vaikščioti nėra būtina. Geriausias dramaturgų ir rašytojų pjeses galima perskaityti. Kam žiūrėti į režisieriaus interpretaciją? Įdomiausias žmogus yra pats sau su savo mintimis. Maras gerai pastebėjo, kad masiniuose susibūrimuose patirti didelius sukrėtimus, pajautimus ir praregėjimus yra problematiška. Kartais geriau vakare pasižiūrėti į debesis.
Auksinis kardas lapkričio 17th, 2010, 4:01 pm
Mirtis menui!
Maras lapkričio 17th, 2010, 4:53 pm
Oi ne, šiandien neišeis.
Fredi, solidarizuojiesi su mintimis, kurių nežinai ;D. Ir prigalvok tu man šitiek.
Nors, jei vertinti kaip kontrapunktą man, taip, esi teisus. Įdomiausias yra pats sau. Jei siekia būti Dievu.
. lapkričio 17th, 2010, 11:49 pm
Tuminas ir vėl pagavo. Šį kart gana greit – „paveikslu” a la Rusecko pjovėja. Senokai bebuvau teatre, labai sunku įeiti į ritmą, tiksliau- išeiti iš įprastų jau idiotiškų klipų ritmų…
Muse, verta pažiūrėti, nors spektakliui jau vos ne septyneri…
Kai jį statė, buvo ramiau su emigracija, nūnai spektaklis būtų žymiai grėsmingesnių nuojautų.
Fredžiui, nepakančiam poetei, vežusiai saulę, tikrai gal užteks pasiskaityti Ivaškevičių- jeigu ras. Režisierius – diktatorius, tad jų būna įvairių.
Ir vis dėlto nustebino pilna salė. Jei tai masinis susibūrimas, tai inteligentiškas- be grūdimosi rūbinėje etc.
Mirtis mianui, o tai ne tas pats.:)
Ligita lapkričio 21st, 2010, 11:17 pm
Taškai, ir kelintoj eilėj sėdėjot? Septintoj? =) Nors tikriausiai kažkada jau minėjau, dar tarstelėsiu, kad iš M. Ivaškevičiaus „Madagaskaro” vieną kursinį darbą rašiau, tai detaliai visą išnagrinėjau (ypač skolinius), manau, kad būtų kada neprošal vizualų pateikimą įvertinti. Nors nėra taip, jog į teatrą eičiau labai dažnai. Iki šiol įsimintiniausias vaidinimas pagal A. Camus kūrinį.
Įdomu, jog Fredis*, lyg nemėgstantis skaityt knygų, siūlo pjeses pasiskaityt, užuot ėjus į spektaklį
Patarimai, pastabos apie įrašus nė kiek negąsdina, smalsu išgirst vertinimus, kurie, jei jau labai baisūs būna, trumpam grūmotis nuteikia, po to praeina. Vat! Grožinio kūrinio nebandžiau rašyt, čia vis nesusivaldau įspūdžius bereikšdama. O Samuel Beckett prilygti būnant vos 23-jų (pjesė „Belaukiant Godo” išleista jam sulaukus 47-erių) – gigantiški užmojai.
Auksinis kardas lapkričio 21st, 2010, 11:40 pm
Ligita, nesusivaldyk dar labiau, tada judu su Beketu puikiai rezonuosite. Nes viskas apie gyvenimą
. lapkričio 21st, 2010, 11:59 pm
Aha, gausi 7 – tą. Ekspromtu buvo pasirinkimas tik pačiam krašte 4,5 ir gal 17.
Ten Ivaškevičius prišpilkavęs tokių smetoniškų fainų žodelyčių kaip – saužudybė…
Reiktų stoti vat čion:
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12898366201287790065&sk=1
Maras lapkričio 22nd, 2010, 3:38 pm
Ligita, galiu tik pritarti Auksiniam Kardui – nesivaldyk. Kuo mažiau susivaldai, kuo daugiau Tavęs, tuo įdomiau skaityti.
Nu pagal metus lygintis tai gal nereikėtų – T. Mannas „Budenbrokus” rašė kaip tik turėdamas 23-25 metus . Ir Nobelį gavo už šį romaną. Taip kad amžius nieko nereiškia.
Bet lygintis nereikia. Tiesiog rašyti. Nesusivaldant.
Ligita lapkričio 23rd, 2010, 11:27 pm
Oh, jūs! Gerai, jei gebančiam rašyt taip sakoma, o jei ne? =) Beje, iš Ivaškevičiaus be tų žodelyčių dar ir humoristiškos vietos įstrigo. Pavyko perteikti. Įdomu ką naujo artimiausiu metu jis parašys.
Maras lapkričio 24th, 2010, 12:28 am
O kaip kitaip pamatysi, ar gebi, jei neturėsi skaitytojų?
Marijus Širvinskas gruodžio 3rd, 2010, 12:55 am
Taip, vienas stipriausių spektaklių.
Beje, būtų smagu atrasti pačios blogą feisbuke, mat nemėgstu tų visų RSS ir taip nuolat pamirštu, kas įdomu. Tačiau matau tik tviteryje.
Ligita gruodžio 8th, 2010, 9:59 pm
Marijau, džiugu, kad įdomu pas mane lankytis, bet, ech, nesinaudoju facebook’u Piktybiškai (nors nepiktai)! Nežinau kiek tai tęsis. O RSS tikrai labai paprasta – spaudi tą oranžinį vaisių tinklaraščio viršuj, dešinėj, ir, jei viskas tavo naršyklėj sureguliuota, užsiprenumeruoji. Bent aš tokią prenumeratų juostą pasidariusi. Galima ir į el. paštą įrašus užsisakyt. Šiek tiek plačiau apie tinklaraštijos dalykus čia yra pasiskaityt – http://tinklarasciai.blogspot.com/