Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Man patinka tradicijos ir klasikai, kelio ženklai, darbo grafikai ir rūkymas su visais pasislėpus už kampo. Manau, kad žmonijos posakis: „Taip jau yra, nieko nepakeisi“ pats tobuliausias.
Kreivai kreivai kreivai…
Nepatinka, ne-pa-tin-ka-a-a-a-a-a! Maištas yra gerai. Išreikšti savo nuomonę, kad ir kokia ji bebūtų, yra gerai. Kreiptis į aukščiausią ministeriją su nepasitenkinimo raštu – gerai. Nesislėpti, nors ir kitiems atrodysi nelabai šaunus, irgi puiku. Daryti savaip (dėl tauraus tikslo, ne dėl pasaulinio karo sukėlimo idėjos) rizikuojant prarasti visus draugus – iš viso nuostabu.
Jeigu jau A. Camus teigė, kad gyvenimo absurdui galima priešintis tik maištaujant, protestuojant ir kuriant, tai kodėl tuomet nepatikėjus šia teorija?
Aš už varles nudaužtom galvom. Kūrybiškai.
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Tipas Katinas birželio 21st, 2009, 6:19 pm
Gerbiama Ligita,
Jūs jau neįsižeiskit, man varlės neskanu, o ypač su kūrybiškai nudaužtom galvom. Negaliu pasakyti ir kas skanu, nes tikriausiai nepatikėsite, kadangi jums geriausiai tinka varlytės be kūrybinių galvų . Beje, viena kūrybingiausių tautų – prancūzai mėgsta nutrauktas varlių kojeles. Jiems tai tiesiog delikatesas. Bet patikėkite manimi, patyrusiu katinu, kūrybiškiausias procesas yra iškrapštyti sraiges iš jų kiaukutėlių. Tai štai, jei norite protestuoti, galite tai daryti kūrybiškai. Tai priklauso tik nuo Jūsų kūrybiškumo
Pagarbiai,
Tipas Katinas
Aurimas birželio 21st, 2009, 6:59 pm
Jūs, gerbiama Ligita, rūkote? Aš nustebęs, o mano sąmonė dar negali suvokti : )
Ligita birželio 21st, 2009, 7:00 pm
Gerbiamiausiasis Tipai, šiaip tai kolkas aš nesu tokia kūrybiška, kad pati daužyčiau varlių galvas, šis darbas buvo patikėtas mano katytei Perlai Iš tiesų tai net nebuvo, ji pati pasirinko kaip elgtis su mano per vieną gimtadienį gauta taupykle. Iš pradžių liūdėjau atradusi…:( O štai šiandien gimė idėja į visa tai pažvelgti kūrybiškai. Tiksliau varle beake vainikuoti maišto filosofiją. Pavyzdžiui, A. Camus pateisina tik vienintelę maišto formą ir tai yra ne kas kitas, o… Kūryba. Žinoma, šį žodį galima plėsti iki begalybės. Ar kūrybą mes suvoksime pažodžiui (dailė, literatūra ir pan.), ar tai ir menas gyventi, apie kurį jau esu šiek tiek anksčiau svarsčiusi.
Dėl prancūzų. Norit tikėkit, norit ne, tačiau pastebėjau, jog labai dažnai, jeigu man patinka koks nors kūrinys, paaiškėja, kad jis prancūzų autoriaus. Buvau nutarusi net išsamiau pasidomėti šiuo fenomenu! Vis dar tingiu=))
Fui… Sraigių iš jų kiaukutėlių nekrapštysiu ir kitiems nesiūlysiu, nes… Na, fui. Ne mano kūrybiniam stiliui
Ligita birželio 21st, 2009, 7:00 pm
Aurimai, nerūkau aš! x)) Tavo sąmonė tai turėtų suvokti
Tipas Katinas birželio 21st, 2009, 8:22 pm
Gerbiama Ligita,
man brangus Jūsų pasakymas, kad gyvenimas yra kūryba. Jums leidus pasakysiu pasakysiu dar daugiau: didžiausia kūryba yra gyvybės pradėjimas, (juk reikia kūrybiškumo pasirinkti su kuo tą gyvybę pradėti), pati paslaptingiausia kūryba – gyvybės atėjimas į Pasaulį, apie gyvenimą jau aptarėme, toliau gyvenimo pabaiga. Patys kūrybingiausi paskutinę savo frazę rengia dešimtmečiais – argi tai ne kūrybinis procesas? Tai štai, kūryba yra viskas – aš Jums pritariu.
. birželio 21st, 2009, 8:34 pm
Kadangi neįsikertu nei į tekstą, nei į diskusiją – gal tai begalvei varlei skrybėlė tiks:
http://thefamilystore.net/GSI/2008/GardenerDaisyToadDarkNat.jpg
Kažką labai man primena, neatsimenu ką , prdn – sklerozė
http://www.chelseapies.tv/aaaCANE-TOAD.jpg
Ligita birželio 21st, 2009, 9:12 pm
Na, tai, matyt, esu nepriekaištingai rašanti vėjus, o mes su Tipu kalbame daugiau ne žmonių, bet katinų kalba… Miau… =))
Siautulingasis Tipai, teko girdėt, kad Getės „Faustas” yra jo viso gyvenimo darbas, bet… Norėtųsi, jog kūrybinis procesas truktų ir trumpiau. Ar ne taip?:) Nors, pavyzdžiui… Kai kurie autoriai savo romanus traktuoja kaip pagrindiniais veikalais apibendrinančiais jų nueitą kūrybinį kelią. Tarkim A. de Exupery „Citadelė“. Tiesa, prie šio kūrinio, manau, teks grįžti, nes tuomet, kai aš jį skaičiau, daugelio vietų, kaip sako prašmatnusis Taškas, neįkirtau. Ech, bet vėl aš į literatūrines lankas peršokau! Taukšt man per pirštus!! Šiaip… Nebe daug… Nebe daug… Iki maniškių atostogų beliko! Taškai, jei norėsi, kad trumpai išdėstyčiau ką norėjau pasakyt, rėžk B) Nuorodos šaunios.
Tipas Katinas birželio 21st, 2009, 9:29 pm
Gerbiama Ligita,
galima kalbėti ir apie knygas, net apie Antuaną de Egziuperį, Ramunę Sakalauskaitę ar Kristijoną Donelaitį. Moraliai tapsime panašūs į sukneles ir kostiumus žurnalėlyje „Stilius”. Štai kad sakote – „neįkirtau” – jau sveikinu, vadinasi, esate įkirtusi pagrindinį: stiprybę. Ji Jus nveda matyt geru keliu. Ateis metas, nebevardinsite skaitytų knygų ar neskaitytų autorių, Jūs sakysite savas pozicijas, supratimus, išvadas. Ir jos bus Jūsų, Jūsų ir tik Jūsų, nesvarbu, kad gal ir ne visada:)
Ligita birželio 21st, 2009, 9:38 pm
Šaunusis Tipai, o vat aš drįsčiau ginčytis su jumis ir netgi labai smarkiai. Hm, kaži kas man tas knygas perskaito? Ne aš pati?! Kas padaro savas išvadas pagal savo vidinį pasaulio suvokimą? Ir vėl ne aš?! Tada atsiprašau, esu, matyt, mėnulio gyventoja. Galiu ir nevardinti tų knygų, jei erzina, bet… Kažkaip prisimenu ir parašau. Tik tiek.
Tipas Katinas birželio 21st, 2009, 9:40 pm
Benedikta Vaivadaitė birželio 21st, 2009, 10:47 pm
Šiandien man atsitiko kai kas šiurpaus. Po to įvykio negalėjau atsigauti kelias valandas. Buvo taip: važiuojame su drauge judria gatve ir staiga priešais važiuojanti mašina pervažiuoja kačiuką. Ta mašina nuvažiavo. Mes sustojome. Sustabdėme eismą. Puoliau skambinti veterinarams ir sakyti, kad atvešiu sužeistą kačiuką. Draugė perbalusi nusirengė megztinį, į kurį būtume ėmę tą kačiuką. Priėjome arčiau ir supratome, kad nė viena negalime jo paimti, jis buvo pernelyg sužalotas. Nušliaužė į kelkraštį ir numirė. Mes, ir kiti žmonės iš sustojusios mašinos, apsiverkėme.
Fredis* birželio 21st, 2009, 10:59 pm
Aš net kelių policijos tel. neturiu, įvykus avarijai nežinočiau kam skambinti, o Benedikta vežiojasi veterinaro telefoną… turbūt draugas veterinaras
Tipas Katinas birželio 21st, 2009, 11:07 pm
Gerbiama Benedikta,
mano likimas galėjo būti lygiai toks pat. Buvau mažas, murzinas ir išvargęs. Visą savo CV-biografiją e.paštu siunčiau gerb. Ligitai, galiu atsiųsti ir Jums. Mano adresas: tipas.katinas@gmail.com
Tai štai skirtumas tas, kad manęs pagailėjo, sustojo, ištraukė iš po ratų, parsivežė. Man buvo kokie nepilni du mėnesiai. Šeimininkas maudė mane šilto vandens srovėje, buvo taip ramu ir gera, kad maudomas užmigau.
Žinote, gerbiama Benedikta, aš tikiu, mano šeimininkai tiki, tikėkite ir Jūs: tiek geri, tiek blogi darbai grįžta bumerangu. Visada. Anksčiau ar vėliau.
Tipas Katinas birželio 21st, 2009, 11:13 pm
Gerbiamas Fredi,
Jūsų pašmaikštavimas nepasisekęs.
O tokiu atveju skambinti reikia 112
Benedikta Vaivadaitė birželio 21st, 2009, 11:15 pm
Tipe Katine, man šįkart nepavyko padaryti gero darbo… Dėl to liūdna. Bet gal kitą kartą pavyks. O tamstai pasisekė ir dėl to džiaugiuosi
Fredi, kiekvienas namuose turintis augintinių yra įsivedęs veterinaro telefono numerį. Maža kas…
Fredis* birželio 21st, 2009, 11:34 pm
Neseniai visą pasulį apskriejo video medžiaga su vaizdais kaip JAV Prezidentas Barakas Obama užmušė įkyrią musę šiuo veiksmu papiktindamas gyvų globos draugiją.
Kur riba kai jau reikia sielvartauti dėl gyvūno žūties, kokio dydžio, akių spavos turi būti tas nelaimingasis, kad galima būtų pareikšri protestą?
Turiu ir aš tokią nuodėmę, esu suvažinėjęs katę. maniau ant plytos ar akmens užvažiavau, toks garsas ir automobilio supurtymas buvo, tik pro galinio vaizdo veidrotį pamačiau ant kelio gulinčią katę. Nepats maloniausias pojūtis ką nors užmušti…
Ligita birželio 21st, 2009, 11:50 pm
Oho, na ir diskusija įsisiūbavo. Apie užmuštus gyvūnus=( Matyt, čia su savo varle nudaužtom akim aš irgi savotiškai prisidėjau. Stengsiuos daugiau taip nedaryti
Tipas Katinas birželio 21st, 2009, 11:50 pm
Gerbiamas Fredi,
neapsirikau, manydamas Jus esant „kelių ereliu”.
Jūs į savo klausimą atsakėte: musių kiek suvažinėjote ar kitaip pribaigėte net neatsimenate, o katinėlio suvažinėjimas įstrigo. Riba, kurios klausiate, esate jūs, žmonės, patys, tą ribą susiformavote per ilgus šimtmečius. Ir ta riba labai keista, ji kartais pateisina net žmogaus nužudymą. Dabartiniai mirties bausmės draudimai yra išmąstymo rezultatas. Jausmai dažnai diktuoja kitokius sprendimus.
Benedikta Vaivadaitė birželio 22nd, 2009, 12:00 am
Ligita, aš šiaip irgi vengiu kalbėti apie negerus dalykus, nesinori blogų emocijų, bet… Jeigu jau rašai apie varles nudaužtom galvom, cituoji Kamiu, tai gal čia ir į temą buvo… Šiaip ar taip, kalbėti reikia apie viską.
Fredis* birželio 22nd, 2009, 12:11 am
Man patiko kad gyvūnų globos draugija rado lengvinančią aplinkybę Barako Obamos veiksmuose (nusiklatime, musės viešame nužudyme filmuojant kameroms), pasirodo, kad jis prieš užmušdamas bandė ją nuvyti.
Tačiau atkreiptas dėmesys, kad Prezidentaas parodė blogą pavyzdį elgesyje su gyvūnais. Musės taip pat turi teisę į gyvybę.
Ligita birželio 22nd, 2009, 12:19 am
Benedikta, sutinku su jumis. Tai puikus įrodymas, kad iš tiesų smurtą vaizduojančios reklamos veikia žmogaus psichiką, nors ir kiek tai neigtume. Rodos, tik molinė varlytė, kurią nuo lentynos numetė maniškė Perla, o štai… :O
Apie A. Camus galėčiau daug kalbėti, bet baisu, kad Tipui pasirodys, jog kažką demonstruoju. Nors… Mano subjektyvia nuomone tai rašytojas ir filosofas iš pačių geriausių tarpo. Atsimenu dar mokykloj, per literatūros pamoką su mokytoja ėjom į teatrą žiūrėt spektaklio pagal jo kūrinį. Vaidino tik vienas aktorius… Visą laiką sakė monologą. O aš negalėjau atitraukt akių. Pamaniau: „Stipru”. Stipru, nes šitokia kūryba, kuriai nereikia jokios dirbtinės pompastikos.
Fredi, bet rimtai – kaip čia gaunasi, kad musės ir uodo negaila, bet didesnių gyvūnų dar ir labai? Pavyzdžiui, kalbi apie B. Obamos atvejį ir kažkodėl šyseną kelia. Rodos, tik musė…
Fredis* birželio 22nd, 2009, 12:21 am
Kažin kaip Musei sekasi Kretoje? gal turi žinių
Ligita birželio 22nd, 2009, 12:23 am
Manęs klausi? Ne, kolkas neskambino. Jei ką sužinosiu, pranešiu…
Tipas Katinas birželio 22nd, 2009, 9:10 pm
Tupiu sau ramiai ir staiga.. krepšt… krepštkrepšt…krepšt…krrkrrrkrrrepšt, krepštkrepštkrepšt…šiūšiūšiūūū… tap…….tap…tap. taptaptaptaptap.
Galvoju, kas tai galėtų būti?
Ligita birželio 22nd, 2009, 11:10 pm
Į žemę nusileidžia raketa
Iš jos išlipa svečių svita
Tarp jų ir Ligita
Su prakaituota kakta
Tipas Katinas birželio 22nd, 2009, 11:17 pm
Tai kur Jūsų, gerbiama Ligita, pokalbininkai?
Ligita birželio 22nd, 2009, 11:20 pm
Pokalbininkai nuėjo pogulio, matyt… Jau gūdi naktis už lango x))
Benedikta Vaivadaitė birželio 22nd, 2009, 11:30 pm
Kas pogulio, kas ką tik baigė namus tvarkytis…:) Chuch… Geriau nei sporto klubas!
Tipas Katinas birželio 22nd, 2009, 11:30 pm
Gerbiama Ligita,
katinėliai miega 20 val. per parą. Miega ir galvoja. Galvoja ir filosofuoja. Filosofuoja ir ūsą kraipo. Ūsą kraipo, akį primerkia, nagučiais klaviatūrą skrebena, kažką ir parašo. Kaip manytumėte, jei taip po Joninių atsiųsčiau kokį Tipo Katino rašinėlį diskusijai? Anksčiau negalėsiu, mat rytoj šeimininkai mane pasiima į šventes – mane labai gerbia ir myli, visur ima su savimi, o aš ir neprieštarauju, tegu džiaugiasi manimi. Sveikesni bus mane glostydami.
Tipas Katinas birželio 22nd, 2009, 11:32 pm
Skaičiau, skaičiau, gerbiama Benedikta Kubiliumi džiaugėsi:)
Benedikta Vaivadaitė birželio 22nd, 2009, 11:35 pm
Iki džiaugsmo toli, mielas katine, bet Kubilius daug kartų geresnis premjeras negu jo pirmtakas, sutiksite?
Tipas Katinas birželio 22nd, 2009, 11:46 pm
Gerbiama Benedikta, man visada labiau patiko miegoti ant moteriškų kelių ir ne todėl, kad todėl, o todėl, kad jos protingesnės. Kai pasako, tai vienu sakiniu ir į beprasmiškas žodžių batalijas nesileidžia. Vyrai man, katinui, išvis atrodo ne tik grubūs, bet ir kvailoki, paskaitykite, ką jie ten žodžiais žaidžia, kartais atrodo, kad ir patys nebesupranta ką pasakę, bet pasiduoti negali. Štai čia ir glūdi vyrų didžiausiia silpnybė. Duok jiems kamuolį, tai ir laksto valandomis su juo.
Benedikta Vaivadaitė birželio 22nd, 2009, 11:53 pm
Tipe, kiekvienam savo. Man, pavyzdžiui, ant moteriškų kelių miegoti nelabai patiktų… O vyrų kovos kartais būna žavios
Tipas Katinas birželio 23rd, 2009, 12:01 am
Gerbiama Benedikta, taigi prieš jus jie ir puikuojasi. Na, o apie Premjerą… abu labu tokiu, tik šitam teko dalia sprendimus kitokius daryti, nors ir anuos Kirkilui daryti padėjo. Taigi, sąlygos turi įtakos veiksmams. Dabar kitaip elgtis tiesiog negalima. Viskas paprasta.
Ligita birželio 23rd, 2009, 12:04 am
Na, Tipai… Jeigu ten nebus visuomenei grėsmingų dalykų ir agitacijų už kokią nors jūsų partiją, tai tada, žinoma, galit atsiųst. Lauksiu. Tiesa, tikėkimės Artūras neįnirš, kad štai taip persikėlimą įvykdėt )
Aš tai norėčiau susirinkti geriausias vyrų ir moterų savybes
Tipas Katinas birželio 23rd, 2009, 12:15 am
Mielos damos,
smengu į savo 20-ies valandų apmąstymus. Nebegaliu laikytis, akys balenasi, sakinio nebesurezgu, mintys maišosi kaip daržovės mišrainėje, susitiksime po Rasos, papasakosiu, kaip kračiau letenytes pirmuose rasos lašeliuose, iki, mano pagarba.
Fredis* birželio 23rd, 2009, 12:17 am
Na aš tai namų netvarkau, ypač pirmadienio vakarais, todėl gyvenu siaubingai (apsivertęs). Reikėtų pasisamdyti kambarinę.
Ligita birželio 23rd, 2009, 12:25 am
Fredi, o kodėl man pasivaideno, kad esi kažkur rašęs, jog tūkstančiais moki už namų priežiūrą? Susidariau įspūdį, kad per kambarinių tuntus net nepralendi… Beje, negi „Kirby” nepasiteisino?
Mielas Tipai, sėkmės!!! x)