Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Debesis užtaisyt – šypsenas paruošt! Taip taip, rugsėjo 18-ąją pakviečiau jus užtvindyti mano el. pašto dėžutę debesimis, o šiandien išdidžiai demonstruoju gautas nuotraukas ir skelbiu rinkimų startą.
Iki spalio 9-osios 17 h viršutiniame dešiniajame tinklaraščio kampe atiduokite balsus už du savo favoritus, o jau po to… Pašlovinsime nugalėtoją ir įteiksime jam Ian McEwan knygą „Šeštadienis“.
Ir ne tik… Nugalėtojo darbas taps mano tinklaraščio reklaminiu avataru. Kaip jums patinka?:)
Su neapkarpytomis nuotraukomis tikiuosi irgi kai ką nuveikti.
Beje, matote keletą lyg ir nuotraukų, lyg ir piešinių. Autorius sakė, kad čia nuotraukų koliažai. Tai reiškia: fotografuota ne to žmogaus, bet pagražinta jo. Sakė velnių už tai negausiu. Tai tiek:))
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Fredis* spalio 6th, 2009, 3:24 pm
WU dar per anksti galvoti apie dukrą, jis yra nepasiruošęs šeimyniniam gyvenimui, dar nebaigė studijų. Tik Maras.
Galimas ir kitas variantas – Auksinis kardas nuo pajūrio. Ką neištinka šeimyninė krizė?
Valentinas spalio 6th, 2009, 3:39 pm
Maras? Kažin ar Ligita yra pasiruošusi visą gyvenimą maitintis tik Bruknių uogiene?
Auksinis Kardas? Fredi, čia mes ne socialistų dauginimu užsiimame. Kalba eina apie tinklaraščio ateitį. Surimtėk.
Paraleliniam tinklaraštyje dar gyvena toks Austras. Bėda, kad socialistas, bet irgi jaunas, perspektyvus istorikas. Kaip manai, gal vertėtų paprašyti Musės, kad parinktų jai tinkamą variantą? Vis dėl to moteriška nuojauta ir t.t.
Fredis* spalio 6th, 2009, 3:49 pm
Visi aptarinėja kodėl Kaune aidėjo šūviai. Atsakymą žinau tik aš vienas – per ilgai (net aštuonis metus paeiliui) truko socialistų valdymas. Žmonės degradavo, nužmogėjo, teisėjai, prokurorai buvo nekontroliuojami, nusisuko nuo žmonių-savo šalies piliečių ir jų kasdienių rūpesčių, pasidarė uždara kasta, kurioje jie pasidarė svarbūs tik patys sau. Tas pats ir su policijos institucija (tragedija Aleksandrijoje). Vakar girtas su šautuvu šlaistėsi V.Prunskus, „Šatrijos” sūnus, vieno rajono tarybos narys, politikas, vicemeras. Ypatingai asocialus asmuo, socialistas, kaip tokie žmonės apskritai tampa politikais, atrodo, kad visi Švenčionių raj. gyventojai, rinkėjai yra bepročiai išsirinkdami sau tokią valdžią. Iš apskričių, rajonų ir susideda mūsų kraštas.
WU spalio 6th, 2009, 3:51 pm
„bruknių uogiene” …
Fredis* spalio 6th, 2009, 4:02 pm
Mes nieko nežinome apie kreivarankį, bet paleistų iš replikų irgi spėju, kad yra socialistas. Ligitai teks tik socialistas, o socialistas yra girtuoklis, palaidūnas, nesilankantis bažnyčioje. Ateitis – ne kokia, tinklaraštis perspektyvos neturi.
WU spalio 6th, 2009, 4:03 pm
Fredi, o tu kada paskutinį kartą buvai bažnyčioje? Ir kurį nematomą žmogų garbini?
Fredis* spalio 6th, 2009, 4:10 pm
Valentinai, Musė parinktų Ligitai tinkamą variantą, bet visos moterys yra egoistės ir kovoja dėl paties geriausio patino genų giminei pratęsti kaip liūtės, jos greičiau išdraskys viena kitai akis negu pasiūlys ką nors tinkamo.
Valentinas spalio 6th, 2009, 4:20 pm
Šiam reikalui paaukočiau Aurelijų, bet jis visų pirma pusvyris, o antra katinas. No future.
Musė spalio 6th, 2009, 5:12 pm
Mirštu iš juoko ir antra diena graužiu nagus, kad visai negaliu rasti laiko pakomentuoti. Namie internetas streikuoja, bet pagaliau turėsiu už kelių dienų šviesolaidinį, tai tuomet aš jums parodysiu
Ligita spalio 6th, 2009, 7:58 pm
Ką jūs čia rezgate?
Dėl kvadrato. Kvadratas ir yra kvadratas. Jo visos kraštinės LY-GIOS. Pasakiau ir šventa! )
WU spalio 6th, 2009, 9:29 pm
Kodėl Fredis su manim nešneka?
Valentinas spalio 6th, 2009, 9:31 pm
Neteisingai formuluoji neteisingus klausimus.
Ligita spalio 6th, 2009, 9:32 pm
WU, Fredis* apsimeta, kad tavo klausimų nepastebėjo…:)
Ligita spalio 6th, 2009, 9:33 pm
Arba ne… Galvoja, jog jie retoriniai!
WU spalio 6th, 2009, 9:33 pm
Ot.. Galvojau įsitrauksim į ilgą ir varginančią diskusiją apie Dievo ir bažnyčios vaidmenį visuomenėje ir Fredis atkakliai gins konservatyviąją poziciją.. O jis paėmė ir pasiuntė liberalą na…
Zita spalio 6th, 2009, 9:48 pm
WU, šiuo klausimu Fredis jau yra pasakęs savo nuomonę
Valentinas spalio 6th, 2009, 9:49 pm
Apie dievą diskutuoja tik studentai bendrabučiuose. Patyrę išminčiai, tokie kaip Fredis, supranta, kad dievą reikia jausti, o ne diskutuoti. Dar nebuvo nei vieno, kuris po diskusijų pakeitė pasaulėžiūrą.
WU spalio 6th, 2009, 9:53 pm
Sutinku, kad diskusija iš esmės beprasmė Bet vis tiek būtų įdomu išgirsti argumentus.
Zita spalio 6th, 2009, 9:55 pm
WU, tai ir pradedam …:)
Fredis* spalio 6th, 2009, 9:58 pm
Zita, aš tau pasiunčiau penktadienį muzikinį sveikinimą, o tu nepadėkojai… jaučiuosi truputėlį įsižeidęs.
WU spalio 6th, 2009, 9:59 pm
Zita, Fredis nešneka.. Aš tai pavyzdžiui žinau kaip ir kodėl iš tikrųjų atsirado 10 įsakymų ir kodėl jų yra 10, ir kaip tą skaičių efektyviai sumažinti. Bet įtariu, kad tikintiems nelabai prilips..
Zita spalio 6th, 2009, 9:59 pm
Beje, kiek tik kartų čia atenu kad prabalsuočiau už tuos dangaus sutvėrimus, tiek komentaruose užsimirštu. Surimtėkit gi, o tai paskui reiks humoro klubą nemokamų išleisti
Valentinas spalio 6th, 2009, 10:01 pm
Wu, labai jau tau knieti. Gerai, pasidalink.
Zita spalio 6th, 2009, 10:03 pm
Fredi, labai atsiprašau, ko gero būsiu nepamačiusi, nes ir penktadienis ir šeštadienis buvo tolokai nuo kompiuterio. Beje, šeštadienį po Vilnių vaikščiojau, tai vis dairiausi, bene Fredį pamatysiu kur nors su kokia gražuole
Zita spalio 6th, 2009, 10:05 pm
WU, ryškiai persistengei su visais dešimt. Jei dar nežinojai, tai tikintis turi vieną įsakymą
Ligita spalio 6th, 2009, 10:12 pm
Geriau išrinkim Zitai jaunikaitį…
WU garbina Budą. Arba nieko. Jaučiasi iš to, kad nori sutrypti dešimt krikščioniškųjų Dievo įsakymų.
romas spalio 6th, 2009, 10:13 pm
Mėginsiu spėti. Dešimt dievo įsakymų yra susiję su dešimt pirštų. Iš pradžių nebuvo rašto kultūros ir buvo tradicija atsiminti lenkiant pirštus.
romas spalio 6th, 2009, 10:24 pm
Staiga pagalvojau, kaip WU efektyviai mažintų įsakymų kiekį ir pasidarė nejauku. Šiandien nėra penktadienis 13, todėl geriau tegul lieka dešimt
Zita spalio 6th, 2009, 10:24 pm
Romai, nori pasakyti, kad norint sumažinti įsakymų skaičių reikia susimažinti… Gal geriau liksiu su visais dešimt.
Zita spalio 6th, 2009, 10:26 pm
ople, ir paleidau komentarą visko neparašiusi
Ligita, dar niekam nepavyko ir jums nepavyks.
Valentinas spalio 6th, 2009, 10:27 pm
Pradžioje buvo įsakymai, tik po to juos suskaičiavo.
Fredis* spalio 6th, 2009, 10:29 pm
Kodėl aš sutinku su viskuo ką sako Valentinas, nors jis – liberalas, o aš – krikščionis demokratas?
Zita spalio 6th, 2009, 10:33 pm
Gerai, kadangi net WU pradėjęs naują diskusiją pasiplovė, tai dingstu ir aš. Labanakt visiems
WU spalio 6th, 2009, 10:38 pm
Zita rašau rišlų tekstą, jis gana ilgas.. Už maždaug 10 min bus paaiškinimas + turės praeiti Ligitos cenzūrą.
WU spalio 6th, 2009, 10:50 pm
Visų pirmą reikia užduoti sau klausimą kodėl yra 10 įsakymų? Turbūt visi pritars, kad visos religijos išgalvotos žmonių ir sukurtos tam, kad kontroliuoti.. Iš to seka išvada, kad 10 dievo įsakymų ne Jahvė nuleido iš dangaus Mozei, o tie įsakymai buvo sugalvoti dirbtinai (žmonių), kaip ir pati religija. Tais laikais, žydams, bėgant iš Egipto, klaidžiojant po dykumas reikejo kažkaip sukontroliuoti žmonės. Visgi po dykumą vaikščioti nėra labai malonu ir paklaidžiojus ne vienerius metus atsiras daug nepatenkintu. Pridėjus tai, kad žmonės tuo metu buvo itin kvaili ir tikėjo bet kuo, ko negalėjo paaiškinti ir kas jiems suteikia tariamą paaiškinimą. Tai Mozė, kad suvaldyti situaciją, pareiškia, kad jam ant kalno, kai nieko nebuvo aplink Jahvė jam suteikė dekalogą… Čia vėlgi naturaliai kyla klausimas kodėl dekalogas, kodėl ne 9 ar 11 įsakymų? Galiu pamėginti atsakyti – 10 skamba OFICIALIAI. Skaičius 10 skamba svarbiai.. Skaičius 10 sudaro dešimtainę sistemą t.y. bet kokio skaičiavimo pagrindas. Iš jo atsiradę tokie terminai kaip dekada, o tai psichologiškai svarbu.. Net gi dabar galima atkreiptį dėmesi, kad skirstoma į „GERIAUSIŲJŲ DEŠIMTUKUS“ ir pan. Todėl iš to seka elementari išvada, kad 10 įsakymų pasirinkimas yra ne kas kita kaip sumanus marketingo sprendimas. 10 nebus sunku liaudžiai parduoti… Dabar pamėginkim revizuoti įsakymų skaičių ir taip jį sumažinti.. Iš pradžių pasiimkim 3 įsakymus: Neturėk kitų Dievų, tik mane vieną, Netark Dievo vardo be reikalo,Švęsk sekmadienį… Šie trys visiškas absurdas.. Vartojami tokie psichodėliniai išsireiškimai kaip kiti dievai, dievo vardas ir šventa diena.. Kas čia per absurdas? Tokie išsireiškimai panaudoti siekiant išgasdinti ir kontroliuoti primityvius žmonės.. Jokių būdu kokių prietaringų nesąmonių neįmanoma pritaikyti XXI a. Todėl šiuos tris įsakymus tiesiog išmetam lauk, nes jie neturi jokios prasmės ir neatitinka šiuolaikinių civilizuoto pasaulio realijų. Lieka 7 įsakymai. Kitas įsakymas: Gerbk savo tėvą ir motiną. Čia užkoduotas paklusnumas ir pagarba autoritetui. Kitaip tariant dar vienas būdas kontroliuoti žmones.. Ar aš vienintėlis pagarba suprantu kaip UŽTARNAUJAMA? Nemanau, kad reikia kažkam tokį dalyką kaip pagarba duoti kreditu.. Pagarba turėtų atsirasti priklausomai nuo pačių tėvų elgesio ir kaip jie susitvarkė su tėvų pareigomis. Kai kurie tėvai užsitarnauja pagarbą, kai kurie ne.. Todėl šį įsakymą išbraukiam kaip logiškai nekorektiška. Liko 6. Kiti du įsakymai: nevok ir nekalbėk netiesos (nemeluok). Iš tiesų šie abu įsakymai apibrėžia tokį patį elgesį – nesąžiningumą (vagystes ir melą). Todėl jų nereikia kaip atskirų, juos verta sujungti. Ir įsakymą pavadinti pvz.: Nesielk nesąžiningai. Taip iš 6 lieka 5. Kadangi jau du sujungėm tai sujunkim dar du. Nepaleistuvauk ir Negeisk svetimo vyro ir svetimos moters. Jie užprogramuoja tą patį elgesį, tik vienu metu tai vyksta fantazijoje (geismas), o antru atveju realiai (paleistuvystė). Todėl galima sujungti šiuos du ir pavadinti pvz.: nebūk neištikimas (neištikimybė apims ir intelektualinį ir valinį momentą ir realybę). Taip iš 5 lieka 4… Toliau jei pagalvoji sąžiningumas ir ištikimybė užkoduoja to paties pagrindo vertybes. Todėl kam joms suteikti atskirus įsakymus ir dar neigiamus (su NE). Galima tai sujungti ir gražiai teigiamai pavadinti pvz.: Būk sąžiningas ir ištikimas… Taip BELIEKA 3 įsakymai. Kitas įsakymas – Negeisk svetimo turto. Na šitas tiesiog idiotiškas ir sveiku protu nesuvokiamas. Svetimo turto geidimas yra EKONOMIKOS VARIKLIS. Na pvz.: tavo kaimynas nusperka automobilį apvalesniais ratais ar mobilų telefoną su keturių megapikselių fotokamera – tu irgi to nori. Tam, kad įsigytum šiuos daiktus, turi gauti darbą ir uždirbti pinigus. Rinkos ekonomikos variklis. Todėl galima galvoti ir galvoti argumentus, kuriais remiantis pagrįsi kodėl šis Dievo įsakymas prasilenkia su bet kokia šiuo laikinio pasaulio logika.. Todėl jį metam lauk. Liko du: mūsų sukurtas „Būk sąžiningas ir ištikimas“ ir paskutinis apie kurį nekalbėjom – nežudyk. Žmogudystė. Bet kai pagalvoji religija niekad neturėjo problemų su žudynėm.. Per pasaulio istoriją daugiausiai žmonių buvo nužudyta „Dievo vardu“, nei remiantis bet kokia kita priežastimi. Toli ieškoti nereikės: artimieji rytai, kryžiaus žygiai, rugsėjo 11, Šiaurės Airija, inkvizicijos ir pamatai, kaip rimtai religingi žmonės vadovaujasi įsakymu “nežudyk”. Religingi žmonės tiesiog renkasi ar laikytis šio įsakymo ar ne. Jis yra NUGINČYJAMAS. Kaip ir sandoriai. Viskas priklauso kas žudo, kieno vardu žudo ir kas žudo.
Ir taip lieka 2 įsakymai: vienas iš jų imperatyvus „Būk sąžiningas ir ištikimas“ ir kitas nuginčyjamas (arba dispozityvus) „Nežudyk“. Tikiuosi į šį tekstą pažiūrėsit su sveika ironija…
WU spalio 6th, 2009, 10:51 pm
Parašiau. Beliko Ligitos cenzūra..
WU spalio 6th, 2009, 10:59 pm
Ketvirtoje eilutėje nuo apačios sakinys turėjo skambėti: „Viskas priklauso nuo to kas žudo, kieno vardu žudo ir KĄ žudo”. Ligita, ištaisyk.
Valentinas spalio 6th, 2009, 11:06 pm
Wu,
Tu man primeni jauną leniną
Tokios nesąmonės dar nesu skaitęs. Tu bent jau esi perskaitęs pirminį šaltinį? Nenoriu užsivesti ir pradėti atsakinėti. Gal istorikai pakomentuotų ar judėjai turėjo dešimtainę skaičiavimo sistemą? Dėl kitų dievų, tai atsakymas daug paprastesnis. Žydai maišėsi su vietinėmis Palestinos gentimis ir periminėjo jų religiją, garbino svetimus dievus. Kadangi dabartinis biblijos variantas yra parašytas maždaug Babilono nelaisvės laikotarpiu, t.y. apie 600 m. prieš Kristų, tai jį rašę šventikai atitinkamai adaptavo tekstą siekdami didaktinių tikslų. Šventikai laikė pagrindiniu žydų bėdų priežastimi tarnavimą svetimiems dievams ir savo dievo užmiršimą.
Labai panašiai galima praeiti ir per kitus punktus. Labanakt.
WU spalio 6th, 2009, 11:09 pm
Valentinai, aš čia juokavau. Jeigu tu nesupranti ir priimi rimtai, tavo problema
Valentinas spalio 6th, 2009, 11:12 pm
Nejuokauk po 11 valandos vakaro. Man miegai pradingsta
Ligita spalio 6th, 2009, 11:13 pm
WU, netaisysiu, nes ne tik ten klaidų padarei. Dabar kažkaip tingiu užsiimti redagavimu )
Ligita spalio 6th, 2009, 11:14 pm
Valentinai, eik miegot! Išgerk melisos. Kalbama, kad padeda
WU spalio 6th, 2009, 11:15 pm
Rašiau greitai, kad Valentinui miegai neužeitų Paskubėjau..
Ligita spalio 6th, 2009, 11:20 pm
Aj, čia viskas dėl Valentino Ech ech, sugadinai žmogui saldžias poilsio valandas, dabar jam vaidensis susiaurinti dešimt Dievo įsakymų, ramybės neduos.
romas spalio 6th, 2009, 11:48 pm
WU, klysti su dešimtaine sistema tais laikais:) Per metus yra 12 mėnulio ciklų, o vienas ciklas trunka apie keturias savaites (29,5 paros) po 7 dienas (nes geriau nesidalina).
Ir lygiai taip pat klysti su įsakymais, o ypač su pirmais trim.
„Neturėk kitų dievų…” reiškė galą stabmeldystei ir reiškinių garbinimui. Anais laikais tokia pasaulėžiūra (vieno dievo kūrėjo) buvo ne mažesnis žingsnis, kaip išsilaipinimas mėnulyje 1969m. Pasaulio sukūrimo koncepcija tokia sunkiai paneigiama, kad yra nepaneigta ir šiandien. Mokslas tiesiog neužsiima šia hipoteze, kaip neturinčia jokio praktinio pritaikymo ir nepagrįsta jokiomis žiniomis. Religijai ši hipotezė tinka, todėl grąžinam 1 įsakymą į sąrašą.
„Sekmadienį švęsk” taip pat yra tavo blogai suprastas. Šis įsakymas reiškia, kad dirbk šešias dienas žemiškus darbus, o septintą atsiduok dvasiniam darbui: nueik į šventyklą, pasikalbėk su dievu, apmąstyk savo nuodėmes ir tuo pačiu duok auklėjimo pavyzdį savo vaikams.
Netark dievo vardo be reikalo reiškia – nekalbėk dievo vardu, nes nežinai dievo minčių. Tai yra nuodėmė, nes žmogus gali suklaidinti kitą žmogų.
Apie kitus net ir nekalbėsiu, nes jie irgi yra išaiškinti primityviai.
Blogį, kylantį iš žmogiškos prigimties , priskirti religijai yra nelogiška. Žmogus be kojų negali pabėgti iš gaisro ne todėl, kad negirdi signalizacijos. Negalima daryti išvadų, remiantis neteisingomis prielaidomis. Taip pat reikia suprasti, kad nebuvo nieko iš šalies, kas religiją primestų. Tai mūsų protėviai karštai tikėjo, taip suprato savo ištikimybę dievui ir ta proga siuntė ant laužų raganas. Esu tikras, kad be religijos galėjo būti ir blogiau, nes vis kažkam sąžinė prabusdavo arba pasidarydavo baugu dievo akivaizdoje.
WU spalio 6th, 2009, 11:55 pm
romai, su jumis sudėtinga.. Kurioje vietoje neaišku, kad aš juokavau? Ar taip ir anekdotus nagrinėjat? Čia turbūt amžiaus skirtumas. Nesuprantu iš ko anos kartos žmonės juokiasi..
romas spalio 7th, 2009, 12:02 am
WU, aš irgi kai kurias vietas linksmai rašiau, tik nebededu šypsenėlių dėl labai ilgo komentaro kelio.
Šrekis spalio 7th, 2009, 12:13 am
Wu užmetė kabliuką Fredžiui, atėjo Valentinas su Romu kabliuką ištiesino, maža to, pasijuokė ir pabarė Wu. Wu provokacija neišdegė. Wu, turiu patarimą, seno lapino Fredžio taip lengvai neprigausi, jis kaip niekas kitas gerai pajaus spąstus ir neš savo kailį. Siūlau pabandyti užkabinti jam jautria socializmo tema..
Romai, kvadrato temos nepamiršau. Knisuosi terminuose. Bandysiu užmigt. Beje Valentino katinui ne tik tinklaraščiai neegzistuoja, bet ir tie patys kvadratai, ne kalbant apie geometriją apskritai. Visa tai egzistuoja tik žmogaus suvokimo ribose.
O Dievą ne jaust reikia, o juo tikėt. Čia šiaip, tarp kitko. Ir įsakymų jau senai nebe dešimt. Tai tik fasadas už kurio žymiai daugiau draudimų. Bet tai tiek to.. Babanakt.
Ligita spalio 7th, 2009, 1:17 am
romai, asmeniškai jums – pasekit Šrekio pavyzdžiu. Jis įdėjo vieną geltoną veiduką ir jokių problemų nekilo Taip pat stringa, jei dedamos nuorodos. Tiesa, dar dėl veidelių – galit sugalvoti ir negeltonų. Tarkim – =), ), x)), )) ir pan.
Valentinas spalio 7th, 2009, 7:43 am
Romai,
Pridursiu, kad Senojo Testamento laikais patys žydai laikė savaime suprantamu, kad egzistuoja kiti dievai. Žydų dievas konkuravo su kitais dievais dėl žydų dėmesio.