Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
„Years ago, when I was younger,/I kinda liked a girl I knew…“ – pradėjo dainuoti Alexander Rybakovas ir salė išsyk patenkinta suošė. Šypsena padabino ir mano veidą. O ar galėjo būti kitaip? Gi toks charizmatiškas, be galo simpatiškas puikaus balso vaikinukas negalėjo būti nepastebėtas. Tiesiog negalėjo. Būtent todėl ir išsiveržė į priekį palikdamas visus savo konkurentus užnugaryje. Būtent todėl šiemet jis ir laimėjo „Eurovizijos“ konkursą.
Su broliu išsirinkom dainas, kurios, mūsų manymu, paklius į geriausiųjų dešimtuką. Deja, emocijos užvaldė ir nelabai spėjau sulyginti gautų rezultatų, bet pažadu, kad kai tik oficialūs finalo rezultatai bus paskelti internetiniame puslapyje www.eurovision.tv aš padarysiu suvestinę ar daug atitolom nuo realybės. Beje, prisimenu, kad į trejetuką patekusios šalys buvo ir mano dešimtuke. Tiesa, ne visos pasiskirstė taip, kaip dabar yra… Tikras trejetukas: 1) Norvegija 2) Islandija 3) Azerbaidžanas. Mano trejetukas: 1) Norvegija 2) Lietuva 3) Didžioji Britanija. Kitų išsirinktų dalyvių į vietas neskirčiau, bet taip, tiek Islandija, tiek Azerbaidžanas buvo manajame dešimtuke. Pastarojo vertinimo kriterijai? Keli. Pavyzdžiui, daina patinka, nebūtinai daina patinka, bet tikėtina, kad ji pateks į aukštą vietą. Štai taip. Būkit kantrūs ir vėliau paskelbsiu ar esu geras totalizatorius.
O dabar… Reikėtų imtis vertinti Lietuvos atstovo Sasha Son(g) pasirodymą. Manau, kad jis buvo labai geras. Broliui juokiausi: „Mes kaip visada pasirodėme inteligentiškai.“ Per inteligentiškai Eurovizijai. Argi aš jums prieš kelias dienas nesakiau, kad laikas parodyti pasauliui, kad mokame būti džiugūs? Europai nereikia mūsų liūdesio. Nereikia. Prisiminkim sarkazmu persisunkusį grupės „LTUnited“ pasirodymą. Patekome į šeštąją vietą. Nebūdami liūdni. Nejaugi ir tai mums nieko nesako? Tai nereiškia, kad turime griebtis cirko. Priešingai – griebkimės paprastumo. Negalvodami, kad Europai turime pasirodyti įmantrūs, protingesni už visus kitus (to netaikau kažkam konkrečiai, prašom neįtarinėti) ar pan. Eikime į Europą kaip pas gerus draugus. Norėdami meiliai visus apkabinti.
Darius Užkuraitis nuolat kartoja: „Kaimynai, kaimynai…“, bet aš šiandien pagalvojau: „Vien tik kaimynų balsų užtenka, jei norime patekti į gana aukštą vietą, bet jei norime laimėti, to neužteks. Netikit? Tai kodėl tada kiekvienais metais laimi vis kita šalis, o ne ta pati, palaikanti artimiausius santykius su kaimynais?“
Humoristiška pabaigos pradžia. Broliui (ir ne tik jam) sakiau: „Jei Sasha Son(g) nepateks į dešimtuką, po penkerių metų aš dalyvausiu Eurovizijoje. Kad laimėčiau.“ Ir net smulkiai išdėsčiau vizualinį pateikimo planą… Dabar beliko tik išmokti dainuoti…
Papildymas: Esu gana geras totalizatorius:) Iš dešimties aukščiausiai pakilusių dainų atspėjau… Septynias! Brolis šešias.
Šaltiniai: nuotrauka – http://gfx.dagbladet.no
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
. gegužės 17th, 2009, 9:21 pm
Biologas dr Derek Gatherer sudarė EUROPOS SĄJUNGŲ ŽEMĖLAPĮ apie balsavimo dėsningumus.
Pagal jį yra Pirėnų ašis, Balkanų blokas, Varšuvos paktas, Vikingų imperija.
Mums belieka guostis, kad vynuogės žalios arba- kad esam per geri. Ir tai- kaip visada. Deja.
Indrė gegužės 17th, 2009, 9:30 pm
Yra tik vienas idealus žodis jam apibūdinti – mielas. Jis yra mielas.
Valentinas gegužės 17th, 2009, 9:40 pm
Griebtis cirko ir nebūti liūdniems yra skirtingi dalykai. Mes pasiuntėme netalentingą berniuką, netalentingai atlikti netalentingą dainą. Viskas, daugiau jokių paaiškinimų nereikia.
Ligita gegužės 18th, 2009, 1:00 am
Taške, per geri, tai ne per blogi
Indre, nedrįsčiau ginčytis )
O tavo, Valentinai, pasisakymas man žavesio nesukėlė. Kuo tau užkliuvo Sasha Son(g)? Sakai – paaiškinimų nereikia, bet aš nesuprantu tavo minties: „Mes pasiuntėme netalentingą berniuką, netalentingai atlikti netalentingą dainą” reikšmės, todėl, manau, kad reikia. Na, nebent tu juokauji, neuždėjęs veidelio sakinio gale!
Valentinas gegužės 18th, 2009, 10:24 am
Ligita,
Mene, jei nori kažką nuveikti turi ieškoti savo veido, būti unikalus, būti talentingas. Deja Dima yra absoliučiai vidutiniškas daininkas, nei labai geras, nei blogas. Dainuoja jis absoliučiai vidutiniškai, nei labai gerai nei labai blogai. Daina buvo absoliučiai vidutiniška, nei labai gera, nei labai bloga. Žanras buvo absoliučiai standartiškas: lyrinis jaunuolis, prie fortepijono groja romantišką baladę. Labiau nuvalkioto įvaizdžio turbūt reikia paieškoti. Kol kas vienintelė detalė, kas išskiria Dimą iš kitų yra kvaila skrybėlė. Visa kita banalu, vidutiniška, netalentinga, nuobodu. Toks atlikėjas neturėjo jokių šansų prasimušti pro regioninių meilių ir palaikymų sieną. Jis kol kas nėra asmenybė. Jis kol kas dar neturi ką pasakyti žmonėms.
Taške, gal iliustruojant mano pasisakymą surastumėte kokią nors lyrinio tenoro ariją iš kokios nors itališkos operos? Pamatytume kaip yra aktualizuojamas tas pats archetipas, kuriuo Dima norėjo pavergti Europą
. gegužės 18th, 2009, 12:58 pm
Pritariu Valentinui, kad beviltiška bandyti užkerėti senąją Europą būnant absoliučia vidutinybe. Man asmeniškai patiko tik pati pradžia- įžanga fortepionu, va šitą tai senas vagišius Loidas Veberis tikrai įsisdėmėjo, jei ji originalas…
Lyrinių tenorų pademonstravimui net nesinori įkelti, kad neužgauti mūsų Musės, kuri yra žinovė, ką jau ne kartą pademonstravo.
Įvaizdžiui tai Saša (Sonas ar Songas? ) galėjo pasiskolinti skrybelę iš p.Artūro, daug geriau atrodytų.
Jei rimtai, tai vis galvojau- į ką panašus muzikalusis MIELAS Aleksandras, taigi, tikras Saša, lyg į mūsiškį Pobedonoscevą, bet dabar daėjo, gal į būsimą rusų kino žvaigždę aktorių P.Derevianko, vaidinųsį anarchistą Machno:
http://www.1tv.ru/imgorig/PR20070626145244.GIF
http://www.anarchija.lt/images/stories/fruit/machno%20paminklas.jpg
R.Medinis gegužės 18th, 2009, 1:30 pm
Kitais metais siunčiam Valentiną. Dažnai galvoju kur yra riba tarp kritikos, kuri skaitna tobulėti ir kritikos paremtos snobizmu, pavydu ir tariamu saugumu, kurį suteikia anomiškumas. Kur riba tarp tolerancijos ir abejingumo ar nekompetencijos. …banalu, vidutiniška, netalentinga, nuobodu… kokiais vienetais tai išmatuoti ar įrodyti?
Valentinas gegužės 18th, 2009, 1:54 pm
Medini,
Kaltinate mane snobizmu, pavydu? Negražu iš jūsų pusės, nes aš nieko blogo nepasakiau ir nieko snobiško mano pasisakyme nėra. Riba, kurios ieškote yra skonyje, kuris vystomas daug metų. Štai aš turiu muzikinį išsilavinimą ir net ne muzikos mokyklos ir galiu atskirti talentą nuo vidutinybės, bent jau muzikoje.
Beje, jei aš dalyvaučiau Eurovizijoje aš aišku pasirodyčiau blogiau nei Dima. Bet skirtumas tarp manęs ir Dimos būtų daug kartų mažesnis nei tarp jo ir Patricijos Kaas
R.Medinis gegužės 18th, 2009, 2:09 pm
Valentinai, aš nieko nekaltinu, o tuo labiau Jūsų. Aš tik užduodu klausimus. Aš neturiu muzikinio išsilavinimo, it todėl klausiu, tai kad man nepasirodė …banalu, vidutiniška, netalentinga, nuobodu… tai abejingumas, nekompetencija (mano), per didelė tolerancija ir kritiškumo trūkumas. Jei matai, kad yra blogai , tai geriau patylėti (apsimesti tolerantišku), ar sukritikuoti? Pas mane visad klausimų daugiau negu atsakymų ir visada nuoširdžiai žaviuosi žmonėmis, kurie tvirtai žino visus atsakymus.
Valentinas gegužės 18th, 2009, 2:19 pm
Medini,
Aš visa tai sakau tik todėl, kad prasidėjo įprastinė isterija apie tai, kad balkanai prabalsavo už save ir kaimynai mūsų nemyli ir t.t. Pacituosiu Ligitą:
pradėjo dainuoti Alexander Rybakovas ir salė išsyk patenkinta suošė. Šypsena padabino ir mano veidą. O ar galėjo būti kitaip? Gi toks charizmatiškas, be galo simpatiškas puikaus balso vaikinukas negalėjo būti nepastebėtas. Tiesiog negalėjo. Būtent todėl ir išsiveržė į priekį palikdamas visus savo konkurentus užnugaryje. Būtent todėl šiemet jis ir laimėjo „Eurovizijos“ konkursą.
Tai ir vadinama talentu, charizma, kuri pramušė visas regionines preferencijas. Kol Lietuva nepasiųs tenai kažko tokio, kas iš karto užgniaužia kvapą ir iš karto tampa aišku kas bus nugalėtojas, neturime jokių šansų. Dar bėda ta, kad ir namie tokių atlikėjų turime nedaug arba išvis neturime.
Pasižiūrėkite amerikietišką laidą America’s got talent. Labai įdomu stebėti kaip komisija atskiria vidutinybes nuo talentų. Du žonglieriai, abu puikiai žongliruoja, rodo technikos stebuklus. Vienas nuobodus, nuo kito negali atplėšti akių. Tai ir yra talentas.
R.Medinis gegužės 18th, 2009, 2:38 pm
Talentus Jūs dalijate kaip štampus. Yra arba nėra. Kadangi aš netalentingas (tiesiog empyriškai, jei per tiek metų neišlindo – greičiausiai ir nėra), tai jau toks „paženklintas” (nykščiu į apačią), o štai Alexander Rybakovas – su nykščiu į viršų. Bandant logiškai pratęsti mintį – aš Sašą ginu turbūt todėl, kad mes abu netalento broliai (pagal Valentiną), iš solidarumo ksakant. Prisipažinsiu, visada man yra įdomus pats vertinimo procesas. kaip progresuojama nuo „patinka” iki „jis genijus” ar nuo „nepatinka” – „jis kvailys”. Grįžtant prie talentų pvz. enciklopedijoje skaitai ” talentingas rašytojas..” Kas nustatė kad jis talentingas? O gal jis genialus? O gal netalentingas, gal šiaip pasisekė?
. gegužės 18th, 2009, 2:56 pm
„Kiekviename iš mūsų miega genijus. Ir kiekvieną dieną vis giliau …”
Deja, bet taip ir yra
Valentinas gegužės 18th, 2009, 2:58 pm
Medini,
Lendame į pačią giliausią estetinę problemą. Atsakymas yra banalus: talentus jaučiame. Vieni būna tokie ryškūs, kad jų aurą pajunta visi. Kitiems pajusti reikia atitinkamų žinių ir išlavintų juslių. Man atrodo, kad talentas yra asmenybės išraiškia. Paimkime, kad ir gitaristus. Daugumas laiko Jimy Hendriksą geriausiu visų laikų ir tautų gitaristu. Jei paklausai, tai net nelabai aišku už ką. Na greitai groja, galbūt nelabai švariai. Bet yra toks dalykas kaip ĮTAIGA. Stipri, žaižaruojanti asmenybė pateikia save ir užvaldo klausytojus. Nors faktiškai tu niekaip neišmatuosi kodėl Jimy yra geresnis už Eric Clapton arba Jimmy Page. Ir Dimos nereikia ginti, nes aš jo nepuolu. Ne jis kaltas, mes kalti, kad nusiuntėme per jauną, per daug nepatyrusį, nelabai žinantį ką jis nori pasakyti.
Valentinas gegužės 18th, 2009, 3:12 pm
Kur čia talentas?
http://www.youtube.com/watch?v=mg0cGVJJH7w&feature=related
Musė gegužės 18th, 2009, 3:18 pm
Įdomi diskusija. Aš manyčiau, kad visus padejavimus dėl to, kad mes esame per maži, kaimynai mūsų nemyli, o Balkanai ir Skandinavija balsuoja vieni už kitus užbraukė LT United. Jei pasirodymas tikrai geras – balsuos visi, nežiūrėdami į šalies pavadinimą. Jei pasirodymas blankus – belieka tikėtis, kad vieną kitą tašką iš solidarumo numes kaimynai. Bet vien dėl kaimynų niekas niekada nėra Eurovizijos laimėjęs. Kaimynai gali patempti šiek tiek, kad neliktum paskutinis, bet ne jie nulemia pergalę.
Valentinas gegužės 18th, 2009, 9:37 pm
Buvo toks bliuzmenas Robert Johnson. Legenda byloja, kad jis sutiko kryžkelėje velnią ir pardavė jam savo sielą. Mainais, velnias suteikė jam galią būti genialiu muzikantu.
http://ccat.sas.upenn.edu/german/course_webpages/devil/grmn256/rjdeal.html
Ir jis tapo:
http://www.youtube.com/watch?v=3MCHI23FTP8&feature=related
Klausimas, ar Dima Šavrovas pardavė sielą velniui dėl muzikos? Akivaizdu, kad ne. Ar šis norvegas/baltarusis pardavė? Panašu, kad taip.
Ligita gegužės 18th, 2009, 11:46 pm
Man atrodo, kad mes priversim Valentiną sudalyvaut Eurovizijos atrankoj Gi jo komentaruose jaučiu vidinį užsidegimą, sielos pardavimą velniui dėl muzikos! Šiaip nesitikėjau, kad, Valentinai, tu turi muzikinį išsilavimą. Nors gal ir galima buvo nujaust kai taip drąsiai patį Mamontovą netonuojančiu išvadinai, o Alano tai iš viso dainininku nelaikai. Bet žinai… Tavo teiginys: „…nusiuntėme per jauną…” truputį netikslus, nes tarkim tam pačiam A. Rybakovui tik 23 metai (aha, pagooglinau x)) ir štai jis kažkodėl nebuvo per jaunas. Tad apie amžių nėra ko kalbėt. Taip pat mes negalim teigt ką žino ar ko nežino Sasha, veikiau galim performuluot tavo mintį, kad jis žino, bet nemoka pasakyti (tai nereiškia, jog su tuo sutinku). Sasha Son(g) turi daug perspektyvų, jei tik jomis pasinaudos.
Tiesa, su šituo sakiniu: „Dar bėda ta, kad ir namie tokių atlikėjų turime nedaug arba išvis neturime.” mane supainiojai. Ėmiau galvot ar mes turime ypač talentingų dainininkų, tų, kuriems atsistojus tarptautinėje scenoje iš karto matytųsi, kad jie nugalėtojai. Ir nori to ar ne, tačiau man į galvą pirmiausiai šauna A.Mamontovas, ne taip jau seniai pasirodęs su tais pačiais LTUnited. O dar… Galim kartu pagalvot
. gegužės 20th, 2009, 12:01 am
Beveik iliustracija “Klonai, blizgučiai, Lietuva ir paprasta pasaka apie meilę”, nors gal Vytauto Kernagio gimimo dienai:
http://www.zebra.lt/lt/video/Nenusigask-tai-as-daina.html
Ligita gegužės 20th, 2009, 5:52 pm
Taške, arba šviesaus atminimo Vytauto Kernagio gimimo dienai, arba… Mano brolio! Šiandien jo gimtadienis ir papūskit uodegon!
. gegužės 20th, 2009, 9:11 pm
Sveikinimai broliui! Beje, šią dieną gimęs ir Balzakas, o taip pat Džo Kokeris bei Šer, tai gal Tavo broliukas irgi koks žvaigždūnas? Na, būsimas, kuris dar pažadins tą miegalių, (talentą) tūnantį jame. Linkiu, kad nedelstų.
Ne į tvorą, bet – per TV pasakoja apie Patriciją Kaas, ji pokalbyje padeklamavo , beveik padainavo:
„Mnie nravitsia, čto Vy bolny ne mnoj”
Ligita gegužės 21st, 2009, 12:28 am
Taške, patikėk – mano brolis apsigimęs žvaigždūnas! Tik didelis tinginys, velniava.
. gegužės 21st, 2009, 1:32 pm
Taigi, Ligita, jei myli brolį- įsirašai į bambeklių klubą.
Visa bėda, kad žvaigždūnai tinginiai. Tai taisyklė, jie įpratę, jog viskas jiems gaunasi lengvai ir atrodo, kad taip bus visada. Deja.
Gyvenime ne kožnam tenka numeris 43212, kaip kad panelei Suzan Boyle.
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
Ligita gegužės 21st, 2009, 5:04 pm
Aha, Taške, pagal tavo teoriją, turėčiau įsirašyti į bambeklių klubą x) Beje, mano brolis galėtų būti puikus aktorius, tiesiog fantastiškai geras komikas.
Skaičiau apie Suzan Boyle sėkmę. Čia galima būtų priderinti įvairiausių citatų.
Musė gegužės 21st, 2009, 7:34 pm
Oi, taške, kaip man patiko tas bajeris su Susan Boyle, pastaruoju metu dažnai pasižiūriu. Kai žiūrėjau pirmą kartą, net sugraudino bobulka. Apskritai man visai patinka Britain’s Got Talent ar American Idol, tai ne mūsų keliai į žvaigždes. Ir ypač patinka griežtasis komisijos narys Simon Cowel, kaip suprantu, jis yra tikroji šių šou žvaigždė.
Aš turiu ir savo mylimą American Idol’ą (gaila, buvo Simon’o išspirtas gerokai prieš finalą ), man jis toks labai tikras atrodo. Ir myliu šią Over the Rainbow versiją (ją sukūrė amžinatilsį storulis havajietis Israel Kamakawiwo’ole):
http://www.youtube.com/watch?v=w7OywUeyv2A
. gegužės 21st, 2009, 11:41 pm
Muse, didžiuojuosi … savimi (sic!) – analfabetu EN
Va, taip, nes vis tik išknisau tą ką norėjau.
Neįsidėmėjau to atlikėjo nei vardo, nei pavardės per BTV matytame epizode , kai švilpinčią amerikonų auditoriją per kelias ilgas minutes talentas privertė sukelt ovacijas.
Donald Braswell – jis vėliau pasirodė blankiau, bet šitas – nepamirštamas, tikras brangakmenis Amerikos publikos karūnoje
http://www.youtube.com/watch?v=RerU3W2tMdY
Primygtinai rekomenduoju net Aurimui pasižiūrėti, kaip kovoja amerikonas per ŠITOOOKĮ egzaminą
. gegužės 22nd, 2009, 9:02 am
Musė ir Aurimas aiškiai nepamatė mano iškasto šedevro, rimtai- be jokių kabučių. Laukiu komentarų …
Man tik dabar dašuto, jog amerikonų teisėjų kolegijoje britas ir britė – Piers Morgan, Sharon Osbourne ir tik vienas tikras čiabuvis – David Hasselhoff.
Gal dėl to lygis nepalyginamas?
Ligita gegužės 22nd, 2009, 12:01 pm
Taškas akivaizdžiai dėmesio reikalauja, o visi apsimeta, kad nesupranta Pažiūrėjau aš šį video ir žinai… Visų pirma man labai keista kaip publika galėjo taip persimainyt. Be to, negi jie iš tikrųjų tokie emocingi? Gal juos kas pasamdė nušvilpti žmones? Per daug visi sutartinai reaguoja…
Šiaip reikėtų nusilenkti, kad Donaldas toks drąsus ir po šitiek metų vis dar neatsisako savo svajonių.
Musė gegužės 22nd, 2009, 12:32 pm
Aš neignoruoju, negaliu dabar darbe pasiklausyti, nes ausines namie palikau. Vakare pažiūrėsiu
. gegužės 22nd, 2009, 1:31 pm
Na, va ir išsireikalavau. Aurimui gal labiau, negu sau, tikiuos jis tą kvailą EN kalbą žino laisvai…
Toji į Zitą Kelmickaitę panaši dama (Aurimui ir pan.jauniems tikra matrona) – tai Ozzy Osbourne žmona.
Jei įrašas su klaker/švilpikais surežisuotas, tai nerealiai, anot Musės. Man pasirodė, jog ne, po ilgų graudenimų senukas Donaldas uždainavo publikai labai gerai žinomą dainą ir kažkuom neįtiko pradžioj. O tas, kas jam beliko, nuo širdies varė toliau, kol galų gale ir salė pagavo kampą – dainuoja Donaldas geriau ir už patį Josh Grobin
Ligita, užlaušk brolį, lai ir jis pažiūri, čia tiesiog nemokama mokomoji priemonė- apie amerikietišką laisvę be skrupulų išreikšti savo nuomonę, išgirst oponentą, prisipažinti suklydus etc. Ir nepasiduoti.
Valentinas gegužės 22nd, 2009, 2:02 pm
Taške, kodėl En kalba yra kvaila?
. gegužės 22nd, 2009, 2:46 pm
Palyginus anglų kalbą su vokiečių, o vokiečių su italų, galima padaryti išvadą: anglų kalba nepajėgi reikšti visuotinai pripažintų faktų nei vaizdinių ribas peržengiančių minčių.
Neturi būti skirtumo tarp rašybos ir skambėjimo, kaip dabartinėje anglų kalboje! Juk kiekvienas garsas turi jį atitinkančią raidę ir tarimo taisyklingumas jau nepriklauso nuo to, ar kalba žmogus ta kalba, iš kurios kilęs šis žodis: mes turime jį rašyti taip, kad kiekvienas, kuris jį perskaitys, taisyklimgai jį tartų!
***********
Taip kalbėjo „Vilkų irštvoje” 1942.03.07 pusiaudieny toks gimęs IV.20
P.S. Tai pirmas ir paskutinis sakinys iš vienos – 34- tos – jo „Užstalės kalbų”.
Man patiko, na išsireiškiau tai kvailiau negu derėjo. Apie kalbas lai šneka lingvistai ar bent jau lituanistai. Mano amžiuje, tiesiog akyse, pasaulis suanglėjo, bet tai jau kita tema. Įdomi, beje.
Ligita gegužės 22nd, 2009, 9:10 pm
O, man dar viena tema – suanglėjimo Tik rašyt reikia. Žinok, Taške, nereikia anglų kalbos skirtumų išryškinti, pats pagalvok: juk ir pas mus kažkodėl yra tokių dalykų, kaip – rašom – liaunas, tariam – leunas, rašom – kelias, tariam – keles, rašom – degtukas, tariam – dektukas ir t.t. ir pan.
Musė gegužės 22nd, 2009, 9:37 pm
Taške, pažiūrėjau Donald Braswell, tikrai nerealu. Kelis kart atsukau, man irgi kažkaip įtartina pasirodė, juk jis iš pat pradžių gerai dainavo – kodėl visi taip puolė švilpti? Tarp komentarų irgi visokios teorijos, kad gal pagražino, gal kažkas tik pirmas kelias sekundes švilptelėjo, o TV ištempė. Dėl teisėjų britų – komentaruose rašoma, kad specialiai žiuri britai, nes bandomas išlaikyti kažkoks lygis, kuris JAV yra šiaip žymiai prastesnis nei Britanijoje. Aš sutikčiau. Juokinga, kad tą patį Donald Braswell po pirmo pasirodymo iškart į soliariumą nutempė, išgražino, sulaižė, padarė iš paprasto bičo tipo gražuoliuką ir pan.
Manau, taške, kad jau būsi aptikęs ir tai, bet gal ne? Angelas:
http://www.youtube.com/watch?v=V1Q9Ckra6vY
. gegužės 22nd, 2009, 11:09 pm
Musė teisi, kaip tas Valinskas tolimas nuo Meno paieškų.
Tikras angelo balsas. Gal danguj tikrai nėr taip … nuobodu, anot kai kurių?
Žemėj sunku bus tam Andriukui, tapo žvaigžde, balso mutacija po kelių metų ir vėl eilinis. Na, kaip Robertino Loreti.
Gal nebus, duokdie, klausą gerą turi ir visą kitą, išnaudos savo pažadintą talentą, o gal dar koks jame miega?