Nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus
Sveika, Ligita. Turiu problemą ir pirmąkart išdrįsau viešai pasisakyti. Nuo vaikystės turiu klausos negalią, kurią labai slepiu. Šiuolaikinė medicina suteikė galimybę įsigyti funkcionalų aparatuką, tiesa, tik su visagalio banko pinigėliais. O kadangi su klausa problemą išsprendžiau, įstojau studijuoti, tačiau čia koją pakišo forsuotas balsas. Mano specialybė tokia, kad negaliu kaip anksčiau, susigūžti ir viltis, kad neteks kalbėti viešai – čia yra mano baubų baubas. Šiuo metu kartkarčiais lankausi pas fonopedę, tačiau ji pati pripažįsta, kad kažko ypatingo tikėtis neverta. Ieškau specialisto, į kurį galėčiau kreiptis pagalbos, nes labai jau noriu tapti pilnaverčiu žmogumi. O gal atsirastų panašaus likimo žmonių?..
Sveika, Jurgita. Visų pirma spaudžiu tau penkis, kad galiausiai išdrįsai atskleisti savo problemą. Tai rodo, kad esi pasiryžusi daryti pokyčius ir pabandyti atsikratyti to, kas tau neleidžia jaustis pilnaverte. Be abejo, negalia nėra toks dalykas, kurį gali pašalinti vos mostelėjęs ranka. Tai ir kebliausia. Reikia giliai giliai viduje susitaikyti su savimi. Ir kai taip nutinka – t.y. susitaikai – nebelieka kliūčių buvimui kartu su kitais. Manau, kad tu tai jau supratai. O jei ne, milžiniškais šuoliais artėji supratimo link.
Bet ką aš čia, judam prie reikalo! Rašai, kad lankaisi pas fonopedę, kuri nieko gero nežada ir norėtumei kreiptis pas specialistus. El. paštu pateikiau šį klausimą vienai įstaigai, tik kol kas atsakymo negavau. Nors visai tikėtina, kad ne tuo adresu kreipiausi:)
Be to, internete perskaičiau atsiliepimų, kad Vilniuje, Santariškėse, dirba puiki gydytoja atstatanti pažeistą balsą treniruotėmis. Jei nesi ten buvusi, užsuk į klinikos svetainę, turėtum rasti daugiau informacijos.
Taip pat kai kur pažymima, jog balsui padeda netgi dainavimo patirtis! Taigi, neprarask vilties.
O viešo kalbėjimo mokomasi. Pamanyk – mūsų fakultete tam buvo skirta visa retorikos paskaita. Ir tai daugiausiai gvildenom teoriją, vadinasi, klodai neaprėpiami. Kita vertus, tai ir vidinių baimių dalykas, juk rašai: „…čia yra mano baubų baubas“. Ką galiu pasakyt – dar vaikystėje perskaičiau Hortense Ullrich knygą „Baubų vieta palovy“ ir supratau, kad baubai gyvena ne kur kitur, bet būtent ten, palovy. Svarbiausia, kad galvą užspaustų mintys. Kai tai įvyks, jos pačios pradės prašytis lauk nepaisydamos nei tonų, nei pustonių. Žinoma, toliau ieškok galimybių pagerinti savo balsą, kad galėtumei pajusti komfortą. Aš šiuo atveju tesuteikiu tau „eterį“, nes nežinia koks ponas vieną dieną užsuks į mano tinklaraštį. Galbūt kaip tik tas, kurio tau reikia! Tai jam ir būsimiems tavo draugams įdedu savo el. paštą – ligi.dangaus@gmail.com Rašykite, jei norite kuo nors Jurgitai padėti ar esate panašaus likimo žmogus ieškantis draugės. Jurgita, o tu gali nurodyti savo el. paštą, jei tarkim atsirastų susidomėjusių.
Tekstą parengė Ligita iš „Ligi Dangaus“
Jūs lankotės mano asmeniniame tinklaraštyje, kuriame dalinuosi su Jumis savo mintimis, pastebėjimais. Čia taip pat vyksta turiningos diskusijos ir konkursai.
Labai lauksiu ir Jūsų minčių, nesivaržydami* komentuokit, siūlykit įvairias temas. Drauge galim atrast reikšmingų dalykų – nuo žemės grumstelio pločio ligi dangaus. Pradedam paieškas.
* yra papildomų sąlygų:)
Ligita
You visit my personal blog, where I share with you my thoughts and observations. It also hosts rich debates and competitions.
I will wait for your thoughts, feel free* to comment and to offer a variety of topics. Together we can discover important things – from the ground up to the sky. Let’s start the search.
* There are additional conditions:)
Ligita
Valentinas balandžio 26th, 2010, 11:52 am
Tai buvo seniai. Ateitis atrodė šviesi ir tokio tragiško košmaro niekas negalėjo numatyti
Fredis* balandžio 26th, 2010, 12:19 pm
Valentinai, vaikai yra gėris, o ne tragiškas košmaras.
Ligita ir kitos čia berašinėjančios moterėlės ir jauni pagyvenę vadybininkai tik patvirtins šią tiesą, todėl prašau nepiktžodžiauti, o jeigu, būdamas čia už mus visus turtingesnis, bandai prieš mus pasipuikuoti – daryk tai ne taip primityviai.
Fredis* balandžio 26th, 2010, 12:21 pm
Socdemų konvulsijos – raginimas Seime organizuoti apkaltą Valinskui.
Valentinas balandžio 26th, 2010, 12:27 pm
Fredi, tu teisus.
Dėl socdemų. Yra ypač veidmainiška „užstoti” prezidentę, kai ji yra pagrindinis stabdis jų kelyje yra valdžią.
Fredis* balandžio 26th, 2010, 12:30 pm
Apie vaikus.
Žmogus, kaip biologinė būtybė, man truputi panašus į pandą.
romas balandžio 26th, 2010, 12:49 pm
Aš nesupratau Valinsko ėjimo motyvų. Kol kas neturiu kitos versijos, kaip mėginimas atkreipti dėmesį į save, noras užbaigti su šiuo Seimu ir rengti rinkimus arba abu variantai viename. Valinsko šoumeno reitingai dėl šio išsišokimo pakyla ir paleidus Seimą jis gauna gerą darbą vienoje iš komercinių TV – kaip pabuvęs politikoje, gal net politinio šou laidoje.
WU balandžio 26th, 2010, 1:08 pm
romai, kaip tau Valinsko ėjimo motyvas „desperacija”?
Rolandas balandžio 26th, 2010, 1:40 pm
WU, kaip tau dėl Valinsko apkaltos už „bobą”:”Valstybės vadovo įžeidimas yra ne tik Valstybės politikų elgesio kodekso pažeidimas, bet rimtesnės šakos – baudžiamosios teisės reikalas“, – aiškino parlamentaras. Jo manymu, po rezoliucijos priėmimo ir SEPK išvados būtų galima pradėti apkaltą A. Valinskui.
„Gyvename laikotarpiu, kai nebaudžiamumas, bet kokie pasisakymai šalies vadovų atžvilgiu pasiekė kritinę ribą. Teisėsaugos struktūros vangiai reaguoja į tokius išpuolius. Turi atsirasti precedentai, kurie užkirstų kelią. (…) Jei kompetentingos institucijos atsakys, kad pažeidimai yra grubūs, tai reikštų šiurkštų priesaikos sulaužymą ir Konstitucijos pažeidimą, būtų galima svarstyti apkaltos galimybę“, – pritarė V. Andriukaitis.”
Va tep. O aš, naivuolis, dar bandau prieštarauti ir teigiu, kad Sacharukas tik Seimo statutą pažeidė…
WU balandžio 26th, 2010, 1:47 pm
Rolandai, čia yra nesąmonė
Rolandas balandžio 26th, 2010, 1:51 pm
Aš kažkada įrodinėjau, kad visuomenė yra vienintelis dalykas, kuris su metais gerėja, tobulėja. Atsižvelgdamas į dabartinę Lietuvių tautos psichologinę būklę, nuolat vykstančias raganų medžioklęs ir dėl to kylančias masines psichozes-visuotinius pasipiktinimus, jau atvirą atskiro individo baimę prietarauti tokioms „visuotinio pasipiktinimo bangoms”, baimę turėti ir išreikšti savo nuomonę bei prezidentės-populistės veiką, privalau kiek pakoreguoti savo poziciją dėl nuolatinio visuomenės gerėjimo. Pakoreguotas požiūris būtų toks:”Visuomenė yra vienintelis dalykas, kuris, strategine prasme, su metais tik gerėja ,tobulėja. Taktine prasme būna svyravimų. Kaip akcijų rinkose.”
romas balandžio 26th, 2010, 3:25 pm
WU, man desperacija tinka prie versijos. Kai esi įpratęs visą laiką būti dėmesio centre, ilgą laiką būti tuščia vieta yra sunku. TTP buvo pradėjusi kažkokius žingsnius link jungimosi su LiCS į vieną frakciją Seime, kad turėtų daugiau jėgos sprendimuose. LiCS yra nemažai norinčių labiau bendradarbiauti su socdemais. Gal vyrai pasiskaičiavo, kad normali koalicija vis tiek nesigauna, ir mėgina baigti su šiuo Seimu. Valinskui išėjimas su triukšmu yra nemokamam reklama ir gali atnešti naudos šou versle. Jis jau pasirodymus pradėjo – liko tik įsidarbinti
bang balandžio 26th, 2010, 4:35 pm
Andriukaitis, ko gera, kreipsis į KT dėl išaiškinimo, ar Valinsko „boba” reiškia sunkų, ar lengvą priesaikos sulaužymą ir LRK pažeidimą
romas balandžio 26th, 2010, 5:15 pm
Reikia suorganizuoti totalizatorių, kiek puslapių bus KT išaiškinimas.
WU balandžio 26th, 2010, 5:53 pm
Aš sutinku, kad viską, ką yra įmanoma apskųsti LRKT Andriukaitis jau yra apskundęs. Pamenu, koks jis alkanas per pirmuosius plenarinius posėdžius buvo, po 2008 m. Seimo rinkimų. Žmogus praradęs tiek laiko, per tą nebuvimą, neparašęs tiek skundų..
WU balandžio 26th, 2010, 8:36 pm
Pas Klivečką laidoje neblogas kokteilis: Vasiliauskas, Grinevičiūtė, Stoma, o tema apie pedofilų klaną.
. balandžio 26th, 2010, 8:52 pm
Per RTR parodė siužetą, kad rusai statys atominę elektrinę Kaliningrado srityje kartu italais. Putinas šiandien pasirašė dokumentą kartu su Berluskoniu.
Belieka laukti- per kiek laiko šį faktą pastebės mūsų provincialai – politologai ir žiniasklaida.
Rolandas balandžio 26th, 2010, 9:00 pm
taske, esu įsitikinęs, kad užtenka to, kad tu tai pastebėjai.
. balandžio 26th, 2010, 9:34 pm
Pasikartos istorija su dujotiekiu Baltijos dugnu. Prieš kokius 4 metus tiesioginėje LR laidoje Darius Kuolys ilgai ir sunkiai įtikinėjo tuometinį seimo URK pirmininką Karosą, kad tai ne gandai.
Rytoj Putinas skrenda į Kijevą. na. manau žinoma dėl ko.
kreivarankis balandžio 26th, 2010, 9:45 pm
Prisigėriau alaus su Bruveriu šiandien. Aš asmeniškai palaikau Valinską, nors jisai ir krito. Labos nakties.
Rolandas balandžio 26th, 2010, 10:03 pm
kreivaranki, kas tas Bruveris? Žydelis koks? Tingiu googlinti. Dėl valinsko, tai pritariu, esame vienminčiai.Dabar tai pat geriu alų, todėl – anksti dar miegoti.
kreivarankis balandžio 26th, 2010, 10:12 pm
Bruveris, tai Lietryčio toks žurnalistas.
Valentinas balandžio 26th, 2010, 10:13 pm
Ar mūsų provinciali žiniasklaida tapo visai kuričia ir akla ar aš toks? Janukovičius panaikino komisiją skirtą Ukrainos stojimui į NATO. Pasirašė sutartį dėl juodosios jūros laivyno bazės Sevastopolyje nuomos pratęsimo nuo 2017 iki 2042 (berods) metų. Kaina – 4 mlrd USD per metus. Rytoj Radoje vyksta ratifikacija. Ar Lietuvoje kas nors apksritai apie tai parašė? Ilgametis Lietuvos užsienio politikos tikslas, į kurį suinvestuota milžiniškos pastangos nuėjo velniop. Nemačiau nei vienos žinutės apie tai, nekalbant apie analitikų straipsnius. Kas vyksta?
Valentinas balandžio 26th, 2010, 10:14 pm
Prisimenu dainą tokią:
…tryliktas bokalas….atiaaaaaa.
Čia asociacija perskaičius Kreivarankį.
kreivarankis balandžio 26th, 2010, 10:19 pm
Dar netryliktas. Šiuo metu politikoje vidaus palaikau valinska. Dėl Ukrainos- pamiršta teritorija. Gerai, kad bent Račas apie Ušacką parašė. Šiandien vos neįsirašiau į Kubiliaus partiją, nors pagal pažiūras esu socialdemokratas.
Rolandas balandžio 26th, 2010, 10:22 pm
Noriu pasitikrinti. Šiuo metu per LNK kalba tokia Eglė Merkytė. Mano ausim-ši mergina turi aiškų kalbos defektą. Aurimai, Ligita, kaip manote, gal aš klystu?
Valentinas balandžio 26th, 2010, 10:22 pm
Kokį alų geri, kad palaikai Valinską? (klausiu,kad išvengčiau šio pamišimo )
. balandžio 26th, 2010, 10:25 pm
Būtent. Neabejotinai Kedžio byla skaudi, bet dabar gi Valinsko chamizmai dar svarbesni.
Putinas gi demonstruoja didmeistriškus ėjimus – jis ryt Kijeve atseit darys viską, kad sutartis 10 metų tiekti dujas tranzitų per Ukrainą galiotų, bet „bet ją bet kada gali atšaukti” .
Tad dar vienas cvekas į Nabuco grabą, jį įkalė ir italai – po austrų.
Mistraliai, 3 jau berods – tiks nebūtinai Sevastopoliui.
Įdomiausia – makaroniai rusams statys eksperimentinį branduolinį reaktorių, tiesa, Maskvoj.
WU balandžio 26th, 2010, 10:28 pm
Valentinai, dėl Ukrainos, tai vakar per LNK žinias rodė, buvo ir Tymošenko kalbos ištraukos. Į šią situaciją nemažai dėmesio yra atkreipęs Washington post.
kreivarankis balandžio 26th, 2010, 10:32 pm
Valentinai,
geriu įvairių rūšių gyvąn alų. Tuoj įsirašysiu į socialdemokratų partiją. Palaikau Valinską, o Grybauskaitė su Kubilium supykdė juodai.
Valentinas balandžio 26th, 2010, 10:37 pm
Įdomūs komentarai dėl Ukrainos, kuriuos skaičiau yra tai, kad Janukovičiui tai visiškai ne politinis dalykas. Jis yra rytų Ukrainos pramoninikų statytinis, o aniems rūpi tik pigios dujos, kurių pagalbą galėtų konkuruoti su rusais metalurgijos ir trašų pramonėje. Kiti sako, kad rusai mokės nerealiai didelę kainą už daiktą, kurio jiems nereikia. Visų pirma Juodosios jūros laivynas yra tik vienas raketinis kreiseris ir keli lydintys laivai, antra, Juodojoje jūroje jiems nėra ką veikti, trečia, visa tai galima už dyką laikyti Novorosijske. Politiškai Rusijai tai irgi nieko neduos. Žodžiu chocholai pardavė žemės lopinėlį už nerealią kainą.
Valentinas balandžio 26th, 2010, 10:37 pm
Kuo tave supykdė Grybė?
WU balandžio 26th, 2010, 10:40 pm
Vėl bandoma demonstruoti raumenis?
Ligita balandžio 26th, 2010, 10:51 pm
Aš tai stebiuosi kaip senas Valinsko gerbėjas Virgis dar nepasirodė )
Rolandai, nemačiau, negaliu pasakyt.
kreivarankis balandžio 26th, 2010, 10:52 pm
Valentinai,
visada palaikiau Grybę. Visada mėgau konservatorius. Niekada nemėgau Valinsko – dar prieš 8 metus sakiau, kad jo humoras daug prastesnis už Šerėno. Dabar, kaip Filandro mokinys ir graikų demokratijos šalininkas, galiu tvirtai pasalyti – Valinskas yra Politikas, patinka jums tai ar ne…
Rolandas balandžio 26th, 2010, 11:17 pm
WU, tu buvai teisus, as A.G. jau visai nusiAeGeino:”Lietuvoje, kai neapdairiai, kumečių ainiams, buvo suteikta laisvė, – pasipylė vagys, melagiai, žudikai… rodosi kitokių ir neliko…”
Po tokių žodžių mums belieka tik viena-pasirinkti, kas esma: vagis, melagis ar žudikas?
WU balandžio 26th, 2010, 11:24 pm
Rolandai, spręsdamas apie to žmogaus sugedimo laipsnį, drįsčiau teigti, kad vagis, melagis, žudikas, nėra alternatyvus veikėjai, o tai sudaro požymių visumą pagal jį..
kreivarankis balandžio 26th, 2010, 11:25 pm
tokia jauxsituacija, kad tingiu tikrinti savo žodžių. Kas liečia Valinską…nežinau… O chocholai ir bus chocholais visada.
Rolandas balandžio 26th, 2010, 11:33 pm
WU, jei pasakysi, kad vagis dar buvo ir melagis, o žudikas dar buvo ir vagis, kas nuo to pasikeis…tačiau… A.G man vis tiek mielas:) Čia ekologija veikia. Velniška jėga.
WU balandžio 27th, 2010, 12:29 am
Rolandai, pasikeis, nepasikeis, bet tai parodo to žmogaus mąstymą. Net nenoriu apie tai kalbėti. Man jis šlykštus.
Rolandas balandžio 27th, 2010, 12:41 am
WU, „man jis šlykštus”-tai kategoriška, todėl neteisinga. Žmonės – labai sudėtingi padarai, jie labai įvairūs. Tame tarpe ir šlykštūs. Tačiau absoliučiai šlykščių- tiesiog nėra. Tiesiog nėratokių. Aš jau patikrinau. Viską apieškojau. Patikėk.
WU balandžio 27th, 2010, 1:00 am
Rolandai, aš tą žmogų įsivaizduoju, esant galimybei, būnančių antru Hitleriu, ar bet kokios revoliucionuojančios Afrikos valstybės diktatoriumi. Taip būtų, jeigu jo kalbos kažkaip realizuotųsi. Atsisakau visuose žmonėse įžvelgti kažką gero.
Rolandas balandžio 27th, 2010, 1:26 am
Pasiduokime WU įtakai. Tuomet logiškas klausimas,-kodėl iš taško ir kreivarankio vis juntami blogos energijos impulsai?
Kokios draugės Musės, subjektyvūs, tiriamieji, galimai neigiami/teigiami impulsai yra tik niekis ir tirpsta palyginti su šių dviejų veikėjų neigiamos energijos pliūpsniais.
Rolandas balandžio 27th, 2010, 1:57 am
Kreivarankis/naujapilis asociuojasi su labai labai užaugusiu, jau dideliu Aurimu, kuris, nors ir užaugo, tačiau, viduje liko tuo mažiuku aurimu. Tuo sutvėrimuku, kuris vis dar, žodžių reiškyboje, prašo Ligitos pagalbos, o jos negavęs, patampa nuožmiu NAIKINTOJU/KREIVARANKIU/NAUJAPILIU.
bang balandžio 27th, 2010, 10:05 am
Apie kreivarankio alų:
„Prisigėriau alaus su Bruveriu šiandien. Aš asmeniškai palaikau Valinską, nors jisai ir krito. Labos nakties.”
„Dar netryliktas. Šiuo metu politikoje vidaus palaikau valinska. Dėl Ukrainos- pamiršta teritorija. Šiandien vos neįsirašiau į Kubiliaus partiją…”
„Tuoj įsirašysiu į socialdemokratų partiją. Palaikau Valinską, o Grybauskaitė su Kubilium supykdė juodai.”
„Kas liečia Valinską…nežinau… O chocholai ir bus chocholais visada.”
Valentinas balandžio 27th, 2010, 10:08 am
Gali būti, kad tai buvo keturioliktas bokalas.
. balandžio 27th, 2010, 11:25 am
Ukrainos Rada ką tik ratifikavo sutartį dėl Sevastopolio ariendos iki 2042 m.
Litvin’as skėčiu dangstėsi nuo mėtomų kiaušinių, keli deputatai daužėsi kumščiais, galų gale kažkuris salėje paleido dūmų „šaškę”.
Arogantiškas Putino komentaras , jog tai brangiausia nuomos kaina – 45 milijardai USD – „už tokią galima pasistatyti naują bazę ir ne vieną, bet mums reikia būtent Sevastopolio”
O mūsuose savos provincialios audros stiklinėje…, o gal tame šildomame bliude, kol kas šilta, vanduo dar neužvirė. Iki violetinės revoliucijos A.G. aprašytiems ainiams vis tik toli.
Vakarai gi vėl apsimes, kad nieko ypatingo nevyksta.
Valentinas balandžio 27th, 2010, 11:37 am
Ukraina yra puikus pavyzdys to, kaip susimauna politikai. Šiuo atveju dėl pigesnių dujų mainais už okupaciją kalti yra tik Juščenko su Timošenko. Per prezidento rinkimus už Janukovyčių balsavo iš esmės lygiai tiek pat balsų kaip ir per praeitus rinkimus. Tačiau du tarsi ir „oranžiniai” lyderiai didžiausią dalį energijos paskyrė vienas kito juodinimui, šmeižimui. Tymošenko pati koketavo su Putinu ir pasirašinėjo su juo įvairius dujų susitarimus, kurių tarpininkavime, pikti liežuviai šneka, ji pati turi interesą. Rezultatas yra matomas. Kiaušinius reikia mėtyti į save.
Ar pasimokys mūsų konservatoriai tokie kaip Songaila ar Dagys ir kiti talibai iš Ukrainos patirties? Abejoju…
Valentinas balandžio 27th, 2010, 11:57 am
Taške nenusiminkite. Sutartis įsigalioja negreitai. Iki to laiko bus nauji prezidento rinkimai ir pagal švytuoklės principą, vėl laimės patriotas. Jis nutrauks tą sutartį ir viskas.
. balandžio 27th, 2010, 12:00 pm
Geras Taiklu apie talibus. Songaila, norėtųsi tikėti, kad nepasamdytas, stebėtinai nuosekliai ir uoliai varo pleištą ateičiai.
mari gegužės 1st, 2010, 12:11 am
o kam rusijai tas uostas ir tie kateriai ten?Putinas pasiplaukiot uzsimane ?